Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vermoed dat je daar nog garantie op kan claimen, maar ik zou er niet meer mee rijden voor je eigen veiligheid.Die zijn al ingesleten na 15.000km. Maar de 2 puntjes die slijtage aanduiden zijn nog zichtbaar

Al wat je kan recuperen kan je recuperen héWat betekent dat? Spaken en velg eraf, en enkel met de naaf opnieuw beginnen? Die naaf is toch niet zo duur?
Maar de naaf is sowieso wel het duurst onderdeel bij alu wielen. Spaken hergebruiken zou in theorie kunnen, maar zeker niet met dit kilometrage.Dat komt wel vaker voor hoor. Ik heb het zelf ooit gehad bij een shimano wiel, en ook al gezien bij vrienden bij crest en bontrager velgen.Nop. Dit is zonder aanleiding, wel na 15.000km

Rare move imo... ze pakken hard uit met dat speciale stuur als de heilige grailIk kan eens peuteren, maar ik vermoed dat ze de Grail CF SL/SLX geupgrade hebben (50mm tire clearance zoals op de Grail:ON). Misschien zelfs een CFR versie. Of (en dit is waarschijnlijker), een tweede carbonnen gravel-bike, met regulier stuur... De Canyon Grizl (da's de titel van het filmpje volgens firefox element inspector).
![]()
![]()
voor gravel bikes om dan een gravel bike zonder dat specifieke stuur uit te brengen?
Ik ben nochtans niet gecontacteerd. Dus zo groot zal het wel niet zijn@Mr.Fingers jij hebt precies altijd zowat "inside information" van Canyon. Ik heb hier net ne mail gehad met "Er is iets groots op komst."... wat mogen we verwachten? Nee, ik heb geen geduld![]()

Gezien het wrattenzwijn aan mounting points op de vork, de derde bidonhouder,... denk ik dat dit een fiets is die meer inzet op de bikepacking/adventure scene in plaats van het meer race-georienteerde van de Grail. Dat dubbel stuur van de Grail is iets schitterend, maar het grote nadeel is dat het echt niet goed werkt om een stuurtas aan te hangen (uw gps-houder zit dan in de weg bvb).ze pakken hard uit met dat speciale stuur als de heilige grailvoor gravel bikes om dan een gravel bike zonder dat specifieke stuur uit te brengen
Gezien het wrattenzwijn aan mounting points op de vork, de derde bidonhouder,... denk ik dat dit een fiets is die meer inzet op de bikepacking/adventure scene in plaats van het meer race-georienteerde van de Grail. Dat dubbel stuur van de Grail is iets schitterend, maar het grote nadeel is dat het echt niet goed werkt om een stuurtas aan te hangen (uw gps-houder zit dan in de weg bvb).
Dus eigenlijk een doorontwikkeling van de Grail AL, die ook al met een derde bidonhouder komt. Aan de foto te zien is het nogal een forse vork, dus ik denk ook dat de banden die erop kunnen breder zullen zijn dan de 42mm van de Grail.

Hangt er vanaf hoeveel plaats je hebt heHelaas is de levering van mijn nieuwe fiets uitgesteld naar juli. Ik ga dus nog een tweetal maanden langer met mijn B'Twin fiets moeten rijden
Aangezien ik nog wel een tijdje die b'twin moet gebruiken, wil ik de fietsbanden vervangen aangezien de huidige versleten zijn. Ik heb eens gekeken en er liggen 700x23c op. Blijf ik dan best bij dat formaat, of kan ik er ook 700x25c opleggen?

Vind hem spuuglelijk al sinds ik hem de eerste keer zag bij de overwinning van cav in de ronde van TurkijeWat zijn de meningen over de nieuwe Oakley kato? Doet mij wat aan Cyclops denken![]()
Vermoedelijk wel, welk model juist?Helaas is de levering van mijn nieuwe fiets uitgesteld naar juli. Ik ga dus nog een tweetal maanden langer met mijn B'Twin fiets moeten rijden
Aangezien ik nog wel een tijdje die b'twin moet gebruiken, wil ik de fietsbanden vervangen aangezien de huidige versleten zijn. Ik heb eens gekeken en er liggen 700x23c op. Blijf ik dan best bij dat formaat, of kan ik er ook 700x25c opleggen?