Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tegen dat hij bij mij was stond ik wel al naast mijn fiets en had ik wel duidelijk gemaakt dat ik gewoon schrok en hem niet hoor komen door de tegenwind (wat ik gewoon zo was). Dat was blijkbaar genoeg om de lont uit het kruidvat te halen maar WTF, gefrustreerd much?
Denk dat hij ambras had zitten maken met zijn madam die naast hem in den auto zat ofzo 

€20 kortingIemand toevallig een futurumshop kortingscode die je niet nodig hebt? je zou er mij enorm mee helpen.
Bovenste gebruikt, duizend maal dank!€20 korting
TBR-h5b8Qf
TBR-k4PF36
Had hetzelfde voor (auto vlak langs mij tijdens windstoot), alleen stond die auto wat verder op de kant en was de chauffeur een leerlinge en de begeleider was haar aan het uitkaffer want ze was aan het blijtenVanmiddag mijn eerste keer op de fiets in 1,5 maand tijd... bijna een pak slaag gehad van één of ander aggro opgefokt gastje omdat ik geen ogen op mijne rug heb...
Ik reed net achter mijn vriendin op een relatief smal baantje met wind rechts op kop. Ik zwiep een heel klein beetje naar links (halve fiets ofzo) door de wind of omdat mijn vriendin ook wat naar links kwam ofzo en net op dat moment voel ik een auto die probeert in te halen. Ik zeg gewoon "ooowww" maar meer van het verschieten en ook totaal niet op een manier alsof ik van mijn oren maak. Kerel rijdt voorbij en stopt 20 meter verderop, wilt terug aanzetten en net dan maakt mijn vriendin misbaar omdat ze bijna bijna door zijn achterruit zat. Stuift die kerel daar toch wel uit zijnen auto recht in mijn richting (terwijl ik dus eigenlijk totaal niet gereageerd had, omdat er ook niemand echt in fout was imo)...tegen dat hij bij mij was stond ik wel al naast mijn fiets en had ik wel duidelijk gemaakt dat ik gewoon schrok en hem niet hoor komen door de tegenwind (wat ik gewoon zo was). Dat was blijkbaar genoeg om de lont uit het kruidvat te halen maar WTF, gefrustreerd much?
Denk dat hij ambras had zitten maken met zijn madam die naast hem in den auto zat ofzo
Achteraf mijn vriendin compleet over haar toeren vaneigen![]()

Wat is er mis met de Lidl variant? Gebruik die al jaren naar alle tevredenheid.wat zijn de goede fietsstaanders (naast de lidl variant) om een fiets op te hangen voor te poetsen/ maintenance?
Ik had zo'n tacx ding om m'n vorige fiets op te zetten en zeer tevreden van, maar m'n nieuwe fiets is met schijfremmen en past daar niet meer op. Nu ben ik op zoek naar eentje voor zo aan de zadelpen te klemmen.
Belangrijkste eisen zijn dat hij stabielen robuust is, niet dat je bang moet zijn dat je fiets elke moment kan vallen. Opbergruimte is minder een issue
Dat weet ik dat dat een goede is in zijn prijsklasse, ik ben alleen ook naar andere alternatieven aan het kijken.Wat is er mis met de Lidl variant? Gebruik die al jaren naar alle tevredenheid.
Ik vind toch dat mijn fietsen er niet super stabiel op zijn, zeker MTB. Kan wel zijn omdat die houden al half is afgebrokenWat is er mis met de Lidl variant? Gebruik die al jaren naar alle tevredenheid.

UiteraardIemand ervaring met deze van decathlon?
![]()
Ride like a pro | DECATHLON
Welkom bij Decathlon ! Ontdek ons uitgebreid gamma Ride like a pro.www.decathlon.be
Of andere vraag, kan je remblokken vervangen zonder statief?![]()
Als het velgremmen zijn zie je op de zijkant van je remhoef een klein schroefje, als je dat uitdraait kan je het remblokje er zo uitschuiven. Iemand ervaring met deze van decathlon?
![]()
Ride like a pro | DECATHLON
Welkom bij Decathlon ! Ontdek ons uitgebreid gamma Ride like a pro.www.decathlon.be