515
Well-known member
Geen idee of het te combineren is, normaal wel, denk ik. Code doorgestuurd via PM.Nog iemand een code voor futurum btw? (tenzij ze niet te combineren zijn met die 'oranje dagen', iemand al geprobeerd?)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee of het te combineren is, normaal wel, denk ik. Code doorgestuurd via PM.Nog iemand een code voor futurum btw? (tenzij ze niet te combineren zijn met die 'oranje dagen', iemand al geprobeerd?)
Welke velo heb je gekocht?Iemand toevallig een Canyon refferal code? Fiets is net besteld, maar kan eventueel via de chat nog proberen deze eventueel toch te laten toevoegen? Mag gerust per DM bezorgd worden...

Welke velo heb je gekocht?![]()
Zowel alu als carbon kaders kunnen sterk genoeg gemaakt worden voor dat gewicht, maar in de praktijk is 115kg voor veel fietsen boven de limiet, ongeacht het materiaal. Check per fiets de gewichtslimiet, en overweeg desnoods een custom build. Vergeet niet dat onder andere ook wielen een gewichtslimiet hebben.Nog even een advies gevraagd.
Kan je gewoon een Carbon frame kopen als je 115kg weegt of ben je dan beter met Alu?
Ik zou er mij niet te veel zorgen over maken zolang je geen nieuwe Trek Madone SLR9 kooptNog even een advies gevraagd.
Kan je gewoon een Carbon frame kopen als je 115kg weegt of ben je dan beter met Alu?
.Ik verwacht dat het wel weer snel naar beneden zal gaan, maar tis voor de veiligheid een beetje he .
Ik zou idd ook meer schrik hebben van wielen dan van het frame. Houdt er ook rekening mee dat je het gewicht van u fiets (-wielen) dient mee te rekenen voor belasting.Ik zou er mij niet te veel zorgen over maken zolang je geen nieuwe Trek Madone SLR9 koopt.
Carbon is sterker dan je denkt. Met de wielen misschien wel een beetje oppassen. Ik zou geen tè lichte carbonwielen nemen.
Dat lijkt me gewoon de band te zijn die niet helemaal juist ligt. Je kan eens proberen om hem hard op te pompen zodat hij "plopt".zonet nog even mijn triatlon materiaal gaan testen in voorbereiding van de tri in Izegem op 9 mei. Na 5 min al weer teruggekeerd. Ik zit precies met een oneven achterwiel te rijden. Heb even filmpje gemaakt en via youtube opgeladen. Iemand die me kan helpen? Video
Morgen bel ik sowieso naar fietsenmaker…
idd. Zo lijkt het inderdaad.Dat lijkt me gewoon de band te zijn die niet helemaal juist ligt. Je kan eens proberen om hem hard op te pompen zodat hij "plopt".
Heb ik al járen op mijn Ultimate... ik maak mezelf wijs dat dat de lak isVandaag de endurace beetje gepoetst na het rijden. Nu zag ik 2 micro cracks op het frame aan de seatpost. Iemand die dit ook heeft? Canyon zal waarschijnlijk zeggen dat dit non structural paint cracks zijn eigen aan lichte kleuren...

Nee rij tubeless. Ben nu mijn frustratie er aan het uitpersen op de trainer binnen. Straks es serieus hard oppompen en hopen op het beste.idd. Zo lijkt het inderdaad.
Kijk eens naar je velg zelf vanop de zijkant, en probeer abstractie ne nemen van de band. Wellicht is er niks aan de hand.
Makkelijkste is alle lucht eruit en in één ruk naar de maximale druk pompen. Rij je met binnenbanden?
Ik zal nog eens hard over de kasseien rijden en als het verder scheurt een nieuw frame vragen.Dat is onmiddellijk de vuilbak in. Levensgevaarlijk om daar nog op verder te rijden!!
Direct die nieuwe ultimate in de winkelmand pieren
Blijkbaar wel een probleem dat vaker voorkomt?Heb ik al járen op mijn Ultimate... ik maak mezelf wijs dat dat de lak is![]()