Overlaatst bestel ik bij Hubo enkele zaken die volgens de site allemaal op stock waren, slechts 1 vd 3 bleek effectief op stock. Twee weken later was alles binnen. Bij het ophalen vraagt de ene medewerker aan de andere, heb jij de spullen gezien voor Airjinx? Geen idee, ik had vorige week verlof. Draait zich om en wandelt weg. Dat is nu maar een stom voorbeeld maar bij quasi alles wat ik koop heb ik slechte ervaringen.
Als wij bij leveranciers in België bestellen is het raden wanneer ze goesting hebben om alles in een doos te steken om het naar je toe te sturen. Als je op dinsdag bestelt mag je je pollekes kussen als het tegen vrijdag geleverd geraakt. Wat een verademing als je met Nederlandse bedrijven kan werken.
In België druipt het er langs alle kanten af dat de mensen tegen hun goesting gaan werken, dat ze zoiets hebben van "ik ben al dom genoeg om nog te gaan werken voor enkele honderden euro's meer als iemand op de dop dus hangt er eens goed aan dat ik moeite zal doen voor u". Ik vraag me oprecht af hoe lang dat nog kan blijven marcheren in dit land.
Als wij bij leveranciers in België bestellen is het raden wanneer ze goesting hebben om alles in een doos te steken om het naar je toe te sturen. Als je op dinsdag bestelt mag je je pollekes kussen als het tegen vrijdag geleverd geraakt. Wat een verademing als je met Nederlandse bedrijven kan werken.
In België druipt het er langs alle kanten af dat de mensen tegen hun goesting gaan werken, dat ze zoiets hebben van "ik ben al dom genoeg om nog te gaan werken voor enkele honderden euro's meer als iemand op de dop dus hangt er eens goed aan dat ik moeite zal doen voor u". Ik vraag me oprecht af hoe lang dat nog kan blijven marcheren in dit land.