Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zolang je je maar vuil maakt op en met de fiets, is het allemaal prima en doet het er niet toe op wat je rijdt!Daar ben ik het 100% mee eens maar soms wordt er in bepaalde hobby's al eens aan gatekeeping gedaan. Mooi dat het hier niet het geval is!
Er is maar één regel die van tel is.
MTB is een zomersport, in de winter blijft die MTB in de stal staan.
Anders alle plagen van Egypte!

Toevallig nog iemand die een Refer A Friend link heeft?World-Class Road, Gravel, & Mountain Bikes | CANYON DE
Shop the full range of carbon and aluminum road bikes, mountain bikes, triathlon bikes, e-bikes & more. Buy manufacturer-direct and have shipped to your home.go.canyon.com

Op Reddit zijn altijd veel links te vinden: linkToevallig nog iemand die een Refer A Friend link heeft?![]()
Fiets ook weer permanent goed aant afzien.Wat voor regenbroek gebruik jij? Ik heb er ene van Agu, maar ik vind dat zo ambetant dat ik die eigenlijk nooit gebruik. Te los, te kort, te weinig ademend...Het is ook een beetje kwestie van geluk dezer dagen. Hier enkel dinsdagochtend mijn regenbroek aan gehad.
Ik heb geen idee welk merk ik heb. Het is eerder zo'n goedkoper model met dikke stof. Zou ze eigenlijk eens moeten vervangen. Voor een nieuwe dacht ik ook een agu te kopen. Zo'n agu essential heb ik eens meegpakt voor mijn broer zijn dochter, is wel meer een geklede broek, ziet er minder uit als een losse zak die je aan doetWat voor regenbroek gebruik jij? Ik heb er ene van Agu, maar ik vind dat zo ambetant dat ik die eigenlijk nooit gebruik. Te los, te kort, te weinig ademend...

De duurdere regenrboeken voor wandelaars hebben soms ritsen van beneden tot helemaal bovenaan. Dat helpt inderdaad wel wat voor de ventilatie.Ik heb geen idee welk merk ik heb. Het is eerder zo'n goedkoper model met dikke stof. Zou ze eigenlijk eens moeten vervangen. Voor een nieuwe dacht ik ook een agu te kopen. Zo'n agu essential heb ik eens meegpakt voor mijn broer zijn dochter, is wel meer een geklede broek, ziet er minder uit als een losse zak die je aan doet
Eigenlijk zouden ze die broeken onderkant van u bovenbeen wat open moeten maken, daar krijg je op een fiets (met spatborden) toch geen water en krijg je wat verluchting.
Uw verjaardag is wel al voorbij (congrats trouwens!), maar mocht je nog een code nodig hebben: met code ORANJE krijg je tem 30/4 20 euro korting bij aankopen vanaf 125 euro.Poeperman wil een nieuwe helm voor zijn verjaardag en BG kan daarbij helpen! Toch als er iemand een futurumcode heeft… grazie mille!
(17 april is het zo ver collegaatjes!)

Vandaag naar ultimate cycling Shoes geweest in Harelbeke. Sympathieke mens en zag direct dat mijn northwave te smal waren. Dan Lake gepast en toch een wereld van verschil.
Al veel langer moeten doen..
Binnen 2 weken nieuwe schoenen en tegen dan hopelijk nieuwe fiets![]()