Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat vind je er juist minder aan?Eentje uit de Stark reeks
Beste blijft toch dat de andere het afkapt ze allebei terug hun fiets pakken, en dat die andere toch ineens beslist om een muilpeer terug te gevenYes doet al even de ronde.
Wat een marginaal.

Je kunt zelfs nog geld verdienen vanaf je een gezin van 4 hebt en iedereen aansluit. Ik neem de familievergunning die 50€ kost en sluit mezelf, mijn vrouw, mijn 5 jarige en 2 jarige dochter aan. Dan vraag ik voor ieder van ons terugbetaling aan het ziekenfonds (bij CM = 15€/persoon). Dus krijg je 60€ terug van het ziekenfonds terwijl je maar 50€ betaalt hebtIk krijg bericht om mijn lidmaatschap van Cycling Vlaanderen te vernieuwen voor 2024... €40 voor club-leden, €50 voor niet club-leden
Hoe doen jullie dit? Zijn de meesten hier aangesloten bij een fietsclub of individueel en betalen jullie die €10 extra? Blijkbaar kan je ook zelf gratis een nieuwe club oprichten als je minstens 2 leden hebt die aangesloten zijn bij CV. Dus 2 random's samen kunnen een club vormen en €10/man uitsparen? Of draai ik mezelf zo'n nen hoop zever in mijn nek die ik voor €10 echt niet wil![]()

Je kunt zelfs nog geld verdienen vanaf je een gezin van 4 hebt en iedereen aansluit. Ik neem de familievergunning die 50€ kost en sluit mezelf, mijn vrouw, mijn 5 jarige en 2 jarige dochter aan. Dan vraag ik voor ieder van ons terugbetaling aan het ziekenfonds (bij CM = 15€/persoon). Dus krijg je 60€ terug van het ziekenfonds terwijl je maar 50€ betaalt hebt![]()

Bij Helan is het zelfs €25/manJe kunt zelfs nog geld verdienen vanaf je een gezin van 4 hebt en iedereen aansluit. Ik neem de familievergunning die 50€ kost en sluit mezelf, mijn vrouw, mijn 5 jarige en 2 jarige dochter aan. Dan vraag ik voor ieder van ons terugbetaling aan het ziekenfonds (bij CM = 15€/persoon). Dus krijg je 60€ terug van het ziekenfonds terwijl je maar 50€ betaalt hebt![]()

En bij solidaris 45!Bij Helan is het zelfs €25/man
Das natuurlijk bonus zolang u gasten niet bij een andere club zitten... anders zouden ze die korting ook daar wel krijgen.
Solidaris Antwerpen 10€, toen ik nog bij de spoorwegen werkte(iedereen maakt fouten) was het volgens mij bij hun eigen mutualiteit 60 a 75€.En bij solidaris 45!
Vind ik ook jammer. Is meestal 70% asfalt. En altijd van die korte stroken van max 1 kilometer en dan mag je weer 5 km rijden naar de volgende strook.Ligt het aan mij, of is het niet super evident om routes te vinden vol gravel/bospaden? Of zijn de meeste MTB tochten door de bossen gewoon doenbaar met een gravelbike/cx-bike? Dat laatste lijkt me in Vlaanderen toch best het geval te zijn op het eerste zicht.
A is dat dan enkel bij die van Brabant?Solidaris Antwerpen 10€, toen ik nog bij de spoorwegen werkte(iedereen maakt fouten) was het volgens mij bij hun eigen mutualiteit 60 a 75€.

Is inderdaad afhankelijk van de regio niet zo simpel om fijne stroken te vinden.Ligt het aan mij, of is het niet super evident om routes te vinden vol gravel/bospaden? Of zijn de meeste MTB tochten door de bossen gewoon doenbaar met een gravelbike/cx-bike? Dat laatste lijkt me in Vlaanderen toch best het geval te zijn op het eerste zicht.
Yep, al verschillende keren dingen besteld zonder problemen.Jullie ervaringen met bike24.be ? Ziet er wel goed uit? Heb een Shimano Claris 8spd front, rear derailleur & shifters nodig en dat is een website waar ze dat in stock hebben. Thanks!
Ja goede website.Jullie ervaringen met bike24.be ? Ziet er wel goed uit? Heb een Shimano Claris 8spd front, rear derailleur & shifters nodig en dat is een website waar ze dat in stock hebben. Thanks!
Deert me voorlopig niet zoveel, zorgt voor variatie!Is inderdaad afhankelijk van de regio niet zo simpel om fijne stroken te vinden.
En ik schrijf bewust fijne stroken want stroken met gras, diepe putten of veel modder zijn niet zo fijn.
Waar/hoe doe je dat? Ik zie in heel dat portal nergens een optie om een club te selecterenVandaag mijn cycling Vlaanderen lidmaatschap verlengd, je kan ook gewoon een club selecteren waardoor je onmiddellijk de korting krijgt. Een heel pak eenvoudiger dan er zelf 1 aanmaken@Reverz

Via een nieuwe inschrijving ipv verlenging.Waar/hoe doe je dat? Ik zie in heel dat portal nergens een optie om een club te selecteren![]()
Ja hallo... ook weer allemaal heel duidelijk. Hunne site oogt misschien wat fisser dan die van de VWB maar kwa functionaliteit is het alvast geen haar beter. Wat een kluwen van knopjes en pagina's om een paar vrij standaard dingen dan eigenlijk evengoed niet te kunnenVia een nieuwe inschrijving ipv verlenging.
Ik wou mijn vriendin toevoegen en dat ging enkel via nieuwe inschrijving, waar me dan gevraagd werd om een club te selecteren.

