Je hebt het over de familievergunning? Want individueel zonder club is het 40 euro.Ik krijg bericht om mijn lidmaatschap van Cycling Vlaanderen te vernieuwen voor 2024... €40 voor club-leden, €50 voor niet club-leden![]()
Alleszins gaat de prijs elk jaar stevig omhoog, en wat je terugkrijgt van u mutualiteit blijft hetzelfde. De tijd dat ik het geld er nog uithaalde via tt's is al even voorbij.
Er mag altijd iemand een BG club starten
