Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zolang de fiets goed werkt en je kan er uren/dagenlang op zitten, is er geen probleem.Als volledige fietsleek heb ik wat info nodig.
Zit wat met het idee te spelen om mee te doen met de grelly 24'.
Ik ben in het bezit van een oudere mtb Bulls copperhead 2 die mits een beetje onderhoud nog een perfecte fiets is.
Zou deze fiets voldoen om zo'n project te kunnen doen of is het echt aangeraden om een nieuwe gravel of dergelijke aan te kopen?
Budget is spijtig genoeg heel gelimiteerd dus bij aankoop zou het een van de goedkopere modellen moeten zijn. (Moest het nodig zijn).
Het is momenteel ook maar een eenmalig iets.
Morgan blue heeft olie voor slecht weer. Die zal er waarschijnlijk beter tegen kunnen. Aan de andere kant is dat maar vliegroest en gaat dat er rap weer af na een paar droge ritten.Hoe zorg je ervoor dat uw ketting en cassette niet roest in dit weer?
Ik weet dat direct drogen de beste optie is maar dat is niet altijd mogelijk, aangezien de fiets voornamelijk wordt gebruikt als transport naar het werk.
+1. Desondanks toch wel genoten op de fiets, met af en toe de zon die er eens doorkwam. Het was voor mij al geleden van 11 november dat ik nog buiten gekomen wasWat belachelijk veel wind vandaag seg

Wat zeg jij...Wat belachelijk veel wind vandaag seg
+1. Desondanks toch wel genoten op de fiets, met af en toe de zon die er eens doorkwam. Het was voor mij al geleden van 11 november dat ik nog buiten gekomen was![]()

Ik ben intussen al even verlost van Join. Het was niet meer te doen, ik kon er niet meer mee lachen.
Not again.Welke problemen ervaarde je nu juist weer?