De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Iemand goedkopere aanrader ipv de castelli perfetto? Ik zoek iets om dezelfde range van temperatuur te overbruggen.

Heb la passione rain jersey op het oog, maar vind het een beetje een saai design. Sportful fiandre reeks heeft zoveel soorten dat ik er niet aan uit kan. En zijn ook bijna overal uitverkocht..
 
Zou eens bestanden moeten vergelijken om te zien, weet dat ik op de ramp test in begin lager zat op de power2max maar hoe hoger hoe minder verschil, denk op 400w zelfs gelijk.

Iemand die 'tour de zwift' meedoet?
Begrijp precies bedoeling niet helemaal
Tour de Zwift is gewoon de omgeving van Zwift leren kennen door group rides met verschillende afstanden. Ook leuk dat er soms routes inzitten die event-only zijn of level restricted.
Geen race maar we weten hoe dat in realiteit verloopt.
 
Ik heb van la passione de thermal jersey. Die draag ik echt wel vaak, kan gaan van een zonnige 5 graden zijn tot een bewolkte 13 graden.
De winter vest heb ik ook maar daar zweet ik behoorlijk snel in. Ofwel fiets ik nooit als het echt koud is, dat kan ook het probleem zijn 😁.
 
Ik heb van la passione de thermal jersey. Die draag ik echt wel vaak, kan gaan van een zonnige 5 graden zijn tot een bewolkte 13 graden.
De winter vest heb ik ook maar daar zweet ik behoorlijk snel in. Ofwel fiets ik nooit als het echt koud is, dat kan ook het probleem zijn 😁.
Hoe is de maatvoering? Zoals castelli? Of eerder normaal zoals vermarc, bioracer?
 
Vandaag de Medio Fondo gereden. Ik was vroeg wakker dus eerst al 40 minuten warm gereden, dan aan de fondo begonnen en telkens in een goeie groep beland. Alleen voelde ik mijn eten wat op mijn maag liggen, en dan daarbij behoorlijk wat drinken. Dus 3u lang helemaal niks gegeten. Op de epic kom voelde ik de laatste 3km mijn benen helemaal leeglopen, zelden meegemaakt. Kwam geen poot meer vooruit 😀
 
Als je in de zomer gaat fietsen buiten heb je al weinig meer nodig van kleding hoor.
En lekke banden heb je normaal ook niet zoveel.

Soit als je echt enkel binnen wilt kan je een oude 10 speed fiets zoeken, trainer die zwift ondersteund en je bent er
Vanaf welk budget zou ik zo'n 10 speed kunnen kopen? Kennis van mij verkoopt één van zijn fietsen, maar VP is 800€. Waarschijnlijk wel zijn geld waard, maar misschien te "goed" voor wat ik nodig heb.
 
Iemand op zoek naar nieuwe Shimano RC 701 , witte kleur. Heb ze dubbel gekregen vorige week.
maat 47?

Iemand die gratis webtool kent om 2 .fit-files te vergelijken?
Heb meer last van mijn ribben dan zaterdag, maar sporten (op de rollen) zou net goed zijn bij rib-blessures?
 
Twee maanden bekans niks gereden door allerhande omstandigheden. Kent iemand een toffe challenge om de draad terug op te pikken? Hoeft niet buiten te zijn.

Kan gewoon weer ritjes doen zonder doel buiten in vorm te geraken, maar is natuurlijk extra motiverend als er een story achter zit.
 
@SomeDude: Op Zwiftpower kan je 2 files met elkaar vergelijken.
@Pieterjan94 : Vandaag begint de Tour de Zwift, je hebt telkens verschillende dagen om een bepaalde etappe te rijden. Als je ze allemaal rijdt maak je kans op een Colnago. Uiteindelijk moet je voor jezelf gewoon vaste uren prikken in de week, eens het een gewoonte wordt is het geen moeite meer. "Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going"
 
maat 47?

Iemand die gratis webtool kent om 2 .fit-files te vergelijken?
Heb meer last van mijn ribben dan zaterdag, maar sporten (op de rollen) zou net goed zijn bij rib-blessures?
De Dcrainmaker tool zou goed moeten zijn maar is wel niet goedkoop
 
Je zou ook gewoon kunnen aangeven dat er iets is mislopen en ze terugsturen...

Edit: voor de duidelijkheid, zonder een refund te vragen.
 
Hangt van veel meer af dan gewoon "10 speed". Frame materiaal, groupset, ouderdom van de fiets, ....
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan