De Vuilste Jobs Van Vlaanderen

Ne gouden tip, eet nooit stoofvlees terwijl ge dat programma aan’t zien zijt... Mijne honger was rap over :unsure:

Hoe kan dat nu dat ge plots denkt dat uw behoefte in het bad doen oke is? Godverdomme man, lang geleden dat ik nog zo heb moeten kokhalzen. Ik snap dat ge uw kot smerig kunt laten worden maar toch niet op zo een manier.

Hoe kan dat nu dat ge plots denkt dat uw behoefte in het bad doen oke is? Godverdomme man, lang geleden dat ik nog zo heb moeten kokhalzen. Ik snap dat ge uw kot smerig kunt laten worden maar toch niet op zo een manier.
Je moet toch ergens kakken als de WC verstopt is?

Na dat hier te lezen was ik ook wel een benieuwd maar spijtig genoeg zijn die niet vanuit het buitenland te kijken. :(

Ik heb er dit hier gevonden.

Was het even erg? :unsure:

Ik vraag mij ook wel af hoe die stront daar precies geraakt is. Dat moet toch zo enorm stinken dat ik mij moeilijk kan voorstellen dat dieje mens daar boven ging hangen. Kakte diejen in dat krantenpapier en smeet em dat dan in de badkamer of zo? :unsure:

Als je daar lang genoeg in vertoeft ruik je dat niet meer hoor. En nee, ik kak zelf niet op de grond 😁
Maar in de verpleging moet je soms ook in kak geuren staan.

Mijn broer heeft ooit onderhandeld met omwonenden voor afhandelen van onteigeningen. Hij geeft aan dat mensen niet beseffen wat er zich op sommige plekken achter de deuren afspeelt. Bij één boer zaten er kippen (los) in de keuken, inclusief kippenstront op de keukentafel...

Respect voor die gasten van de Aalsterse ruimdienst die sluikstort opruimen. Ik zou het niet kunnen.

Wel goed dat ze er veel betrappen.

Mijn broer heeft ooit onderhandeld met omwonenden voor afhandelen van onteigeningen. Hij geeft aan dat mensen niet beseffen wat er zich op sommige plekken achter de deuren afspeelt. Bij één boer zaten er kippen (los) in de keuken, inclusief kippenstront op de keukentafel...

Ge bedoel toch nog ni de Floris :unsure:

happy1.png

Voor de geïnteresseerden; het tweede seizoen wordt nu uitgezonden op VTM2. Best niet bekijken als je net gegeten hebt. :unsure:

Voor de geïnteresseerden; het tweede seizoen wordt nu uitgezonden op VTM2. Best niet bekijken als je net gegeten hebt. :unsure:
Op VTMgo ook te bekijken blijkbaar.
Stel je voor dat je je zuurverdiende centen in een pand om te verhuren stopt en zoiets terug krijgt. 😫

Op VTMgo ook te bekijken blijkbaar.
Stel je voor dat je je zuurverdiende centen in een pand om te verhuren stopt en zoiets terug krijgt. 😫
Het ergste is dan nog dat het vaak maanden tot jaren kan aanslepen eer een vrederechter een uithuiszetting oplegt, zeker in het Brusselse.

Het ergste is dan nog dat het vaak maanden tot jaren kan aanslepen eer een vrederechter een uithuiszetting oplegt, zeker in het Brusselse.
Enkel in het Brusselse en voornamelijk tijdens de lockdown. Anders hebt ge iemand uit uw kot binnen de twee weken als het écht nodig is.

Vanaf ge bewijs hebt dat iemand een pand niet gebruikt als goed huisvader of als de huur 2-3 maand niet betaald wordt krijg je die zo uit uw kot.

En als het dan niet lukt is het tijd voor een nieuwe advocaat.

Terug
Bovenaan