Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die is al immuun tegen covid-21Die kerel die die rioolrat en smurrie met zijn blote handen vast pakt
Daarna zijn handen aan zijn broek afwrijven, en waarschijnlijk dat mondmasker ook regelmatig aanraken... zijn immuunsysteem zal goed getraind zijn![]()

Die kerel die die rioolrat en smurrie met zijn blote handen vast pakt
Daarna zijn handen aan zijn broek afwrijven, en waarschijnlijk dat mondmasker ook regelmatig aanraken... zijn immuunsysteem zal goed getraind zijn![]()
Geen enkel probleem met op een dixie te kakken. Wat zou je doen? In je broek? Vies manneke.Die dixies.. geen wonder dat ik wc fobie heb. En dan nog verwonderd "die zitten hier nie op hé, kijk da zijn voetsporen". Lol welke normale mens ga 1) ten eerste op nen dixie kakken 2) gaan zitten?
Nog veel liever in't bos dan op nen dixieGeen enkel probleem met op een dixie te kakken. Wat zou je doen? In je broek? Vies manneke.

Mijn enige dixie ervaring was op een hete zomerdag op een festivalweide. De geur en de sauna ervaring waren vrij uniek.Nog veel liever in't bos dan op nen dixie![]()
.Maar dan buiten komen was zalig. Want zelfs al was het 30 graden, dan voelde het nog koel aan eens ge uit zo'n dixie kwam. De truck was om op ene te gaan waar net voor u een meiske op was geweest. Kans is groot dat die dan vrij "proper" ging zijn.Mijn enige dixie ervaring was op een hete zomerdag op een festivalweide. De geur en de sauna ervaring waren vrij uniek.
Dacht efkes dat je ging zeggen dat je dan aan de bril kon ruiken.Maar dan buiten komen was zalig. Want zelfs al was het 30 graden, dan voelde het nog koel aan eens ge uit zo'n dixie kwam. De truck was om op ene te gaan waar net voor u een meiske op was geweest. Kans is groot dat die dan vrij "proper" ging zijn.
Bij ons op het werk zitten veel mensen van India en omstreken. Ook is gebeurd dat heel wc volhangt. Dus nu hangt er ook zo een bordje op alle wc'sJa das waar, in Thailand had ge ook zo toiletten maar allee ge moet toch al niet de snuggerste zijn om zoiets te doen he. En dan zo hard schijten dat de deur volhangt :')
Wist niet dat die show er was tot ik gisteren hier dat las. Keek altijd graag dirty jobs met Mike Row dus hier ook maar eens naar gekeken.
Don't know why maar zo een dingen fascineren mij en het plezier waarmee die mensen hun job doen is toch zalig om te zien.
Die huurders die de boel zo laten verloederen, tja dat zie ik quasi dagelijks helaas. En ge kunt die mensen dan iets proberen uitleggen, luisteren doen ze toch niet.
En wtf, wie gaat er nu staan op een toilet om te schijten. Enfin, heb zelf al wel wat toeren uitgestoken als ervaringsdeskundige maar zo heb ik nog nooit een toilet achtergelaten. Hoe the fuck schijt ge zelfs op de deur tegenover u?
Dirty Jobs vaak bekeken, is dit vergelijkbaar?
Goh het is een wat anders concept.
Bij dirty jobs hebt die geweldige Mike Rowe met zijn droge opmerkingen die het dan zelf doet. Hier ziet ge de mensen zelf, wat het wel wat eentonig maakt met momenten.
Spijtig, vond vooral het gezicht van Mike Row als hij ergens in Texas tot zijn knieën in de koeienstront zat geweldig.
Of JaniJa idd, laat ne Tom Waes (of es eindelijk iemand anders) dezelfde job doen en het is véél meer entertainend.

Of Jani![]()