VTM2 De Vuilste Jobs Van Vlaanderen

shellshock

Well-known member
Crowdfunder FE
Ik vond het eigenlijk best wel eens interessant om dit eens te zien. Nu zeggen ze wel dat geld niet stinkt, maar... :unsure:
Zulke toestanden als van dat koppel dat een onderneming heeft in het opruimen van zulke afgeleefde huizen, ik zou het niet aankunnen. Snap niet dat die daar zonder gasmasker rondlopen want dat moet toch geweldig stinken? Zeker als daar een lijk maanden in staat van ontbinding heeft gelegen.
Enige echt vieze was van die putjesontstopper die gewoon met zijn blote handen in die smurrie aan het baggeren was. :puke:
 
Laatst bewerkt:
Die dixies.. geen wonder dat ik wc fobie heb. En dan nog verwonderd "die zitten hier nie op hé, kijk da zijn voetsporen". Lol welke normale mens ga 1) ten eerste op nen dixie kakken 2) gaan zitten?
 
Vond het ook nog eens tof om te zien, absurd toch altijd wat een marginaliteit er toch wel is.
Die putjesontstopper zou ik mij wel nog meer kunnen overzetten an die dixiekuiser.
Met een hogedruk daar in zitten, da spat gewoon allemaal los in u gezicht he, fuck zo ranzig.
 
Da verhaal van toen hem die leiding moest losmaken en den druk vergeten afzetten was... :puke:

Zou de eerste weken niet meer onder den douche uit komen denk. :help:

Zou er niks mee inzitten om zoiets te doen maar dat zal toch in een speciaal pak zijn dan, of op zen minst gezichtsbescherming.

Bij dien ongedierte bestrijder allemaal ontkennen da ze muizen hebben terwijl het vergif opgevreten is. :biglaugh:
 
Ook met die kakkerlakken. Hoe vuil waren die kasten en overal dat eten laten rondslingeren.

Die kerel die die toi-toi's zuiver maakt heeft wel een schone levensvisie. Die jonge ongediertebestrijder ook wel een sympathieke kerel. Respect voor die mensen.

En maar ontkennen dat die mensen muizen hebben. Zelfs in minder propere huizen kunt ge dat wel eens hebben laat staan in die gore boel bij sommigen.
 
Laatst bewerkt:
Best wel interessant om te volgen.
Mijn honger was wel over toen die ene daar met die pot "choco" stond te leuren. :puke:
 
Ik wilde huilend in de inloopdouche gehurkt gaan zitten na het kijken in elk geval. Mensen kunnen echt vuile Pitou's zijn zeg...vooral die dixie's langs parkings waar er meer rond de pot hing dan er in. Stelletje gore ransberen.
 
Dat Dixies vuil waren wist ik al, maar zo vettig, nee. En dan die mensen in die huurwoningen die maar niet willen luisteren. Ge zult maar aan zoiets verhuren he.
 
Laatst bewerkt:
Wist niet dat die show er was tot ik gisteren hier dat las. Keek altijd graag dirty jobs met Mike Row dus hier ook maar eens naar gekeken.

Don't know why maar zo een dingen fascineren mij en het plezier waarmee die mensen hun job doen is toch zalig om te zien.

Die huurders die de boel zo laten verloederen, tja dat zie ik quasi dagelijks helaas. En ge kunt die mensen dan iets proberen uitleggen, luisteren doen ze toch niet.

En wtf, wie gaat er nu staan op een toilet om te schijten. Enfin, heb zelf al wel wat toeren uitgestoken als ervaringsdeskundige maar zo heb ik nog nooit een toilet achtergelaten. Hoe the fuck schijt ge zelfs op de deur tegenover u?
 
Die dixies das echt een vicieuze cirkel. Moest iedereen daar normaal zijn gevoeg op doen is er geen probleem.

Maar er zal altijd wel enen denken, hier zet ik mij niet op wie weet wat is er al mee gebeurd, gehurkt boven de pot zal ook wel gaan. 😀
 
En wtf, wie gaat er nu staan op een toilet om te schijten. Enfin, heb zelf al wel wat toeren uitgestoken als ervaringsdeskundige maar zo heb ik nog nooit een toilet achtergelaten. Hoe the fuck schijt ge zelfs op de deur tegenover u?
no-standing-toilet-seat-sign-s2-0402.png

Een hoop culturen waar dat perfect logisch is en zo'n toiletten bestaan (ik bedoel dan niet enkel de "Franse WC" maar toiletpotten met voetsteunen. Dusja het kan, en ik heb zo'n borden al gezien op plaatsen waar veel Aziatische expats werken.
 
no-standing-toilet-seat-sign-s2-0402.png

Een hoop culturen waar dat perfect logisch is en zo'n toiletten bestaan (ik bedoel dan niet enkel de "Franse WC" maar toiletpotten met voetsteunen. Dusja het kan, en ik heb zo'n borden al gezien op plaatsen waar veel Aziatische expats werken.

Ja das waar, in Thailand had ge ook zo toiletten maar allee ge moet toch al niet de snuggerste zijn om zoiets te doen he. En dan zo hard schijten dat de deur volhangt :')
 
Wij hebben absoluut geen last van ongedierte, en alles wordt hier altijd proper gekuist en opgeruimd, maar kon het na het gezien te hebben niet laten mijn keuken van onder tot boven en alle kastjes te beginnen kuisen lol. :ROFLMAO:
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan