De Vuilste Jobs Van Vlaanderen

Ik snap niet dat die kuisploegen die zulke huizen gaan opruimen geen stofmasker dragen. Dat moet toch vol met stof en schimmels zitten. Echt goed voor uw longen kan dat toch niet zijn.

Als die zo na 20 pintjes eens over haar bad ging hangen om den darm te ledigen... dan kan dat toch niet anders of die moet haar evenwicht al eens verloren zijn en... :unsure:

Laatst bewerkt:
Wie gaat dat opruimen van dat appartement betalen? Die huurder zal wel geen rotte nagel hebben.

Zieke mensen die zo 4 jaar tss hun eigen stront en vuiligheid kunnen leven.
Snap dat zelfs niet , gaat er gewoon niet in. Allee nu mannekes , beeld u nu eens in dat ge gewoon in uw bad gaat kakken elke dag.
Gewoon die geur al. Begrijp niet dat de buren niet eerder van hunne tak hebben gemaakt. :thinking:

Kuisploegen komen helaas ook zulke taferelen tegen in sanitaire blokken van campings. Daar kan het soms ook redelijk degoutant zijn..

Kuisploegen komen helaas ook zulke taferelen tegen in sanitaire blokken van campings. Daar kan het soms ook redelijk degoutant zijn..
Niet alleen kuisploegen en zeker niet alleen in de campings, ge zou ervan verschieten hoe de modale sociale woning onderhouden wordt.
Op onze werven staan ook zulke dixies /toitoi en het is echt degoutant hoe weinig mensen die eigenlijk degelijk onderhouden...

Dus ge zit thuis 10 carapills blikjes te drinken en ge gaat dan kakken in uw bad? :puke:
En mijn vrouw zegt altijd dat ik een vieze,vuile vent ben omdat ik mijn kleren langs het bed laat liggen :unsure:

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan