Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FTFYNe gouden tip, eet nooitstoofvleesterwijl ge dat programma aan’t zien zijt... Mijne honger was rap over![]()
Je moet toch ergens kakken als de WC verstopt is?Hoe kan dat nu dat ge plots denkt dat uw behoefte in het bad doen oke is? Godverdomme man, lang geleden dat ik nog zo heb moeten kokhalzen. Ik snap dat ge uw kot smerig kunt laten worden maar toch niet op zo een manier.

Het is geen reeks over extreme cleaners maar een gevarieerde groep van mensen die verstopte beerputten moesten reinigen, huizen van verwoede verzamelaars die overleden zijn en hier en daar idd overvolle toiletten.Was het even erg?![]()
Na dat hier te lezen was ik ook wel een benieuwd maar spijtig genoeg zijn die niet vanuit het buitenland te kijken.
Ik heb er dit hier gevonden.
Was het even erg?![]()
Ik kan wel even wachten tot thuis.3h 's nachts en ik zit te kijken naar ene die stront van de grond aan het schrapen isNa dat hier te lezen was ik ook wel een benieuwd maar spijtig genoeg zijn die niet vanuit het buitenland te kijken.
Ik heb er dit hier gevonden.
Was het even erg?![]()

Mijn broer heeft ooit onderhandeld met omwonenden voor afhandelen van onteigeningen. Hij geeft aan dat mensen niet beseffen wat er zich op sommige plekken achter de deuren afspeelt. Bij één boer zaten er kippen (los) in de keuken, inclusief kippenstront op de keukentafel...

Op VTMgo ook te bekijken blijkbaar.Voor de geïnteresseerden; het tweede seizoen wordt nu uitgezonden op VTM2. Best niet bekijken als je net gegeten hebt.![]()

Het ergste is dan nog dat het vaak maanden tot jaren kan aanslepen eer een vrederechter een uithuiszetting oplegt, zeker in het Brusselse.Op VTMgo ook te bekijken blijkbaar.
Stel je voor dat je je zuurverdiende centen in een pand om te verhuren stopt en zoiets terug krijgt.![]()
Enkel in het Brusselse en voornamelijk tijdens de lockdown. Anders hebt ge iemand uit uw kot binnen de twee weken als het écht nodig is.Het ergste is dan nog dat het vaak maanden tot jaren kan aanslepen eer een vrederechter een uithuiszetting oplegt, zeker in het Brusselse.
En nen dikken turk door de vooruit erbij."bekan 19 duzend liter strond in heure nek"