VTM2 De Vuilste Jobs Van Vlaanderen

Goed zot im zo'n drugskot op te ruimen zonder handschoenen.
Wel erg voor die kinderen als je ziet hoe die geleefd hebben. Denk dat er in Vlaanderen meer marginaliteit is dan je zou vermoeden.
 
Ik vraag mij af hoeveel die eigenlijk betaald krijgen om zo een kot leeg te maken, of om bijvoorbeeld een crime scene of plek van overlijden te reinigen?

Die twee Turkse broers met hun ontstoppingsbedrijf zullen wel goed verdienen. Ik heb ooit eens zo een firma met een pompwagen moeten laten komen en dat heeft mij meer dan 200 Euro gekost voor nog geen uur werk. Dat waren wel twee werknemers + een camion, dus die kosten moeten er wel afgetrokken worden.
 
Ik vraag mij af hoeveel die eigenlijk betaald krijgen om zo een kot leeg te maken, of om bijvoorbeeld een crime scene of plek van overlijden te reinigen?

Die twee Turkse broers met hun ontstoppingsbedrijf zullen wel goed verdienen. Ik heb ooit eens zo een firma met een pompwagen moeten laten komen en dat heeft mij meer dan 200 Euro gekost voor nog geen uur werk. Dat waren wel twee werknemers + een camion, dus die kosten moeten er wel afgetrokken worden.
Als dat op factuur was is dat nog niet zoveel.

Hier in het dorp zit een gekende klusjesdienst. Effe langskomen voor verstopt wc, kwartier werk en 115 euro cash zonder factuur of bonnetje. Dat is goed ontvangen.
Maar wel content want we kunnen verder de beerput vullen.
 
Ik vraag mij af hoeveel die eigenlijk betaald krijgen om zo een kot leeg te maken, of om bijvoorbeeld een crime scene of plek van overlijden te reinigen?

Die twee Turkse broers met hun ontstoppingsbedrijf zullen wel goed verdienen. Ik heb ooit eens zo een firma met een pompwagen moeten laten komen en dat heeft mij meer dan 200 Euro gekost voor nog geen uur werk. Dat waren wel twee werknemers + een camion, dus die kosten moeten er wel afgetrokken worden.
Lozingskosten bij aquafin etc zijn ook niet mals.
Boeren vinden die het op veld spuiten is ook al niet meer evident, grote boetes.
 
Ik vraag me wel soms af wat die mensen hun loon is.

Mijn ouders hebben ooit een app moeten laten reinigen na een sterfgeval van een huurder, vrouw lag er een goei 4 weken en had 3 dagen nodig om alles te reinigen.

Denk dat ze rond de €4000 hebben moeten betalen.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Mijn ouders hebben ooit een app moeten laten reinigen na een sterfgeval van een huurder, vrouw lag er een goei 4 weken en had 3 dagen nodig om alles te reinigen.

Denk dat ze rond de €4000 hebben moeten betalen.
Da's wel veel. Mijn tante hebben ze ook zo gevonden er is een firma uit Parijs gekomen daarvoor, dat was een €1500 incl verplaatsing.
Was via de begrafenisondernemer, waarschijnlijk kende hij de Belgische prijzen. :unsure:
 
  • Wow
Waarderingen: 515
Da's wel veel. Mijn tante hebben ze ook zo gevonden er is een firma uit Parijs gekomen daarvoor, dat was een €1500 incl verplaatsing.
Was via de begrafenisondernemer, waarschijnlijk kende hij de Belgische prijzen. :unsure:

Dat is idd al schappelijker maar was dat op 1 dag klaar? Want die €4000 was voor 3 dagen
 
4000€ op 3 dagen lijkt mij niet te zot als daar 2 man komt.

das 550 euro per man per dag btw excl. Voor veel minder dan dat kan je als zelfstandige niet werken.
 
Net pas die aflevering met Celine Van Uytsel.

Amai, chapeau hoe die zo kalm reageert als die net haar elleboog heeft gebroken se.
 
Ben aan het inhalen... Seizoen 1.
Walgelijke tv maar tegelijkertijd zo vermakend, typische figuren zoals die van den Dixies, sappig Antwerps, rokerslachje erbij en een vieze snor.

Die vader en dochter tja die vent met die blote handen... Ik ben al vies van gezinsleden hun haar laat staan bij vreemde. Die dochter valt nog wel mee.

De ideale schoonzoon van "the mouses", aller hij doet het wel met overgave en is eigenlijk wel een dutske zo te zien.
.
Dat op die ratten slaan heb ik gemengde gevoelens bij... Vind ik niet echt waardevol. Hup naar seizoen 2.
 
Mijn ouders hebben ooit een app moeten laten reinigen na een sterfgeval van een huurder, vrouw lag er een goei 4 weken en had 3 dagen nodig om alles te reinigen.

Denk dat ze rond de €4000 hebben moeten betalen.
Hou er rekening mee dat een 10 kuub container gemengd afval ook snel 400 à 500 Euro kost om te dumpen bij een afvalbedrijf.
 
Ja die ratten is toch echt zielig zeg, die beesten leven ook maar he.

Om dan zo neegeknuppeld te worden…

Is er echt geen betere manier.
 
Dit programma was zowat aan mijn aandacht ontglipt, enkel de aflevering van gisteren en vorige week gezien. Op zich wel eens interessant om zulke jobs aan het werk te zien want dat zijn zaken waar ge eigenlijk nooit bij stilstaat, respect alleszins voor hetgeen zulke mensen moeten doorstaan.

Ik vraag me echter wel af waarom mensen in godsnaam voor zo'n job kiezen. Bij vuilnismannen kunt ge nog denken van dat ze als iemand zonder diploma nu eenmaal minder keuze hebben op de arbeidsmarkt en vuilnisman is dan een relatief "makkelijke" keuze aangezien ge in dienst zijt van de overheid enz. Maar dat er mensen zijn die een eigen zaak uit de grond stampen om vervolgens ganse dagen in beerputten te gaan zitten ploeteren? Uiteraard is het goed dat er mensen zijn die dat willen doen, maar ik snap niet waar ze dié motivatie/ambitie ooit vandaan gehaald hebben.
 
Terug
Bovenaan