Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
6% BTW???
En wij betalen nogsteeds 21% op den eletriek, maar samson mag komen aan 6%? WAT
Ben meer in shock door dat btw percentage dan door de prijs zeg
- 0%
- alle handelingen die expliciet vrijgesteld worden in het btw-wetboek, zoals optreden als muzikant voor een organisator van concerten, afsluiten van contracten met een publisher of platenfirma of het geven van lezingen voor een erkende opleiding.
- Informeer je goed over deze vrijstellingen! Er is bv. een verschillende regeling voor rechtspersonen (vzw’s etc.) en individuele muzikanten als natuurlijke persoon.
- 6%
- alle niet-vrijgestelde uitvoerende artistieke prestaties (bv. optreden in een muziekclub)
- verkoop van kunstwerken door een kunstenaar rechtstreeks aan een koper: bv. schilderijen, beeldhouwwerken, keramiek, email, foto’, ... Let op: dat geldt dus niet voor muziekwerken!
- verkoop van tijdschriften en boeken
- 21%
- alle leveringen van goederen en diensten die niet aan het verlaagde tarief van 6% beantwoorden: bv. commercials inspreken, de verkoop van cd’s, een boekingsfee, de verhuur van geluidsmateriaal, ...
Hij moet zijne producer/dj natuurlijk ook nog betalen om alle mixen/mash-ups voor hun in elkaar te steken...Schoon geld verdienen.
Victor werkt bij de producties in de achtergrond alsook in de (Belgische) pretparken een stevige hand in het dagelijks beleid.Victor zijn beroep is dus DJ en Marie haar beroep is "Samson en marie spelen". Zouden zij eigenlijk veel moeten werken?
Het zit ook bomvol domotica en ik heb de indruk dat Gert totaal geen interesse heeft in die domoticaProject Aequor waar het nieuwe appartement ligt.
De oppervlaktes van de flats variëren tussen de 70 en 180 vierkante meter, met prijzen vanaf € 350.000 tot ruim € 1.000.000. De twee lofts op de hoogste verdieping meten meer dan 300 vierkante meter. De prijzen hiervan zullen een veelvoud bedragen

Een deel van die scenes wel denk ik, de uitspraken van Victor twijfel ik soms aanDit is toch allemaal gescript hoop ik? Of zijn die echt zo dom...

Ik kijk met een half oog mee als mijn vriendin kijkt maar ik vind het ook stiekem wel entertainend. Uiteraard overdrijven ze allemaal een beetje voor de camera maar ze zijn allemaal zeer likeable.Ik hou stiekem wel van dit programma, Gert is een geweldig persoon. Ook al acteert hij beetje omdat er cameraploeg bij is. Maar lijkt me sowieso een gezapige vent met veel humor en best down to earth om zo rijk te zijn.
Ik hou stiekem wel van dit programma, Gert is een geweldig persoon. Ook al acteert hij beetje omdat er cameraploeg bij is. Maar lijkt me sowieso een gezapige vent met veel humor en best down to earth om zo rijk te zijn.
Het is meestal de generatie die achter komt die het hoog in hun bol heeft omdat ze niet anders gewend zijn.Ik denk dat dat wel vaker zo is met mensen die écht rijk zijn (en dat fortuin zelf vergaard hebben). Zulke mensen bezitten natuurlijk een pak meer materiële zaken dan gij en ik, maar die doen dat niet voor de blingbing en om op te vallen, meestal omdat ze van heel ver komen.
Kijk bv naar een Marc Coucke, die is ondanks z'n miljarden ook redelijk down go earth. Of hier in Limburg een Jos Vaessen, ook altijd vrij gewoon gebleven ondanks steenrijk te zijn.