De Slimste Mens Ter Wereld 2025

Allez, ik doe mee: 'k vind Soundos ook geen goeie keuze als jury voor de finale. Tolereerbaar in de eerdere afleveringen, maar ook liever helemaal niet zelfs.

Wel grappig dat België na slechts 1 jaar hetzelfde over Soundos denkt als wat heel Holland al wist:)
Ik vond die al bijzonder irritant tijdens haar reguliere passage in het spel. Net als Alex Agnew overigens. Die kon dan ten minste af en toe nog grappig uit de hoek komen. Nee, geen fan van komieken die zichzelf uitroepen als de beste/grappigste/....

Roel voor mij toch de favoriet. Alle beste kandidaten van dit seizoen geklopt. Altijd geconcentreerd bezig, verspilt haast geen enkele seconde. Combinatie van snelheid en kennis maakt hem voor mij de favoriet.

Gover weet ook veel (al lijkt hij iets meer gaten te hebben dan Roel). Lijkt toch iets meer seconden te verspillen en zal sneller de eenvoudige zaken vergeten (zoals nationaliteit, beroep, oscar/grammy, ...). Maar hij blijft wel heel rustig en die rust maakt dat hij soms wel meer tijd neemt mét resultaat.

Felix heeft het nadeel dat hij nu voor één aflevering nog terugkomt. Zijn jeugdige leeftijd kan hem parten spelen. Heeft ook niet tegen de allersterkste kandidaten moeten spelen, enkel van Jan-Jaap en Dorien had hij wat concurrentie. Maar hij wil het natuurlijk wel graag en zal er ook wel vol voor gaan met de nodige snelheid. Dus als de vragen wat in zijn richting vallen...

Ik vond die al bijzonder irritant tijdens haar reguliere passage in het spel. Net als Alex Agnew overigens. Die kon dan ten minste af en toe nog grappig uit de hoek komen. Nee, geen fan van komieken die zichzelf uitroepen als de beste/grappigste/....
Zelfvertrouwen is goed, maar er zijn grenzen.

Wat mij betreft Gover of Roel als winnaar. Ik ben wel benieuwd hoe Felix zal omgaan met dat hele finale gedoe. Hopelijk valt het wat mee...
En een Soundos in de finale, dat is echt een zware rode vlag. Leuk voor eens in een aflevering in de jury te zitten maar toch niet voor de finale, man..

Voor mij ook wel Roel de winnaar, om zo de hele finaleweken door te geraken met amper het finalespel te moeten spelen is toch al een achievement. Wel al overal op het internet te lezen dat Roel voorgetrokken wordt omdat hij altijd de antwoorden weet...

Voor mij ook wel Roel de winnaar, om zo de hele finaleweken door te geraken met amper het finalespel te moeten spelen is toch al een achievement. Wel al overal op het internet te lezen dat Roel voorgetrokken wordt omdat hij altijd de antwoorden weet...
Dat is natuurlijk enorme zever. Zou ook de makkelijkere vragen krijgen. Vind ik absoluut niet.

Misschien wel een nadeel dat hij amper het finalespel heeft moeten spelen. Dat gaat uiteindelijk bepalen wie De Slimste Mens wordt.

Terug
Bovenaan