Scifo
Well-known member
Soundos in de jury voor de finale? Yikes... is die dan echt zo populair in Vlaanderen?
Dat is zoals Stefaan Degand, veel zever en gebrul zonder meerwaarde. Irritanter wordt het niet.
Die zien we volgend seizoen nimmer terug.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Soundos in de jury voor de finale? Yikes... is die dan echt zo populair in Vlaanderen?
Gehyped door Erik en co. Vind haar vreselijk irritant.Soundos in de jury voor de finale? Yikes... is die dan echt zo populair in Vlaanderen?
Spijtig dat die er niet meer bij was dit seizoenDat is zoals Stefaan Degand, veel zever en gebrul zonder meerwaarde. Irritanter wordt het niet.
Nee, danku.Fuck Soundos.

Niets is nodig, Chief, maar toch liever met cleavage dan zonder cleavageAnastasia mogen ze ook thuislaten. Was die cleavage nu echt nodig?

Ik ben een borsten man, maar op die manier is dit toch meer ordinair dan sexy te noemen?Niet is nodig, Chief, maar toch liever met cleavage dan zonder cleavage![]()
Die cleavage is het enige wat haar relevant maakt.Anastasia Schele Snoek mogen ze ook thuislaten. Was die cleavage nu echt nodig?
Dan vind ik Stefaan soms wel nog grappig. Soundos is totaal niet grappig.Dat is zoals Stefaan Degand, veel zever en gebrul zonder meerwaarde. Irritanter wordt het niet.
Feit. Ze zijn zelfs een reality reeks aan het maken over haar en haar gezin. We zijn er dus nog lang niet van af.Die cleavage is het enige wat haar relevant maakt.
Ik vond die al bijzonder irritant tijdens haar reguliere passage in het spel. Net als Alex Agnew overigens. Die kon dan ten minste af en toe nog grappig uit de hoek komen. Nee, geen fan van komieken die zichzelf uitroepen als de beste/grappigste/....Wel grappig dat België na slechts 1 jaar hetzelfde over Soundos denkt als wat heel Holland al wist![]()
Zelfvertrouwen is goed, maar er zijn grenzen.Ik vond die al bijzonder irritant tijdens haar reguliere passage in het spel. Net als Alex Agnew overigens. Die kon dan ten minste af en toe nog grappig uit de hoek komen. Nee, geen fan van komieken die zichzelf uitroepen als de beste/grappigste/....
Dat is natuurlijk enorme zever. Zou ook de makkelijkere vragen krijgen. Vind ik absoluut niet.Voor mij ook wel Roel de winnaar, om zo de hele finaleweken door te geraken met amper het finalespel te moeten spelen is toch al een achievement. Wel al overal op het internet te lezen dat Roel voorgetrokken wordt omdat hij altijd de antwoorden weet...