De Slimste Mens Ter Wereld 2025

Die is prettig gestoord en ik vermoed al wel is onder invloed van meer dan alcohol maar vond die ook zowat het leukste van dit seizoen voorlopig.

Vond het ook wel goe meevallen maar had ook zoiets van: dieje mens ziet er toch goe begaaid uit :') Zolang er gene Joost Klein in de buurt is is (alles) goe zeker?

Gover is gewoon altijd zo…
Dacht eerst dat het een typetje van hem was ofzo maar was van begin tot einde van de opnames een speciaal mannetje.

Sommigen gaan hem raar/creepy vinden maar ik kan er ook wel mee lachen 😎.

Zaligen gast die Gover. In tegenstelling tot Van Peel. Allez hij doet niet per se iets verkeerd maar ik begrijp totaal niet hoe die mens ooit van humor zijn beroep heeft kunnen maken?

Van Peel zou idd aangenamer zijn als hij gewoon normaal zou doen. Lijkt me wel een aangenaam persoon.

Alleen hij probeert zo hard en geforceerd grappig over te komen dat het cringe is :’)

Tegenvaller idd. Ook helemaal niet zo grappig als ik dacht.
Van Peel stelde inderdaad teleur: te nerveus maar ook wel enkele serieuze gaten (sport wisten we maar die vraag over Jeanne D'Arc..).

Vond zijn conferences zalig en ik hoor hem graag vertellen in podcasts maar als die grappig wil zijn erger ik me vaker aan het geforceerde ervan.

Dat er in dat fragment van Trudeau zowel Kate Perry als haar nummer een antwoord waren leek me toch iets dat ze niet vaak doen.

Jennifer ook weer top.
Dat is toch ironisch hoop ik? Ik heb oprecht compassie met haar partner.
Hoe je bij zo'n mens dagen / weken / maanden / jaren kan vertoeven is mij oprecht een raadsel.

Maar kom, je hebt gelijk. Ze kan wel héél mooi zingen. Echt prachtig. Dat is gewoon de vrouwelijke Alex Agnew, zo simpel is het. Overdreven fake lachen met aangekondigde moppen en alle aandacht naar zichzelf trekken en vooral dénken dat heel de wereld daarop zit te wachten.

Dat is toch ironisch hoop ik? Ik heb oprecht compassie met haar partner.
Hoe je bij zo'n mens dagen / weken / maanden / jaren kan vertoeven is mij oprecht een raadsel.

Maar kom, je hebt gelijk. Ze kan wel héél mooi zingen. Echt prachtig. Dat is gewoon de vrouwelijke Alex Agnew, zo simpel is het. Overdreven fake lachen met aangekondigde moppen en alle aandacht naar zichzelf trekken en vooral dénken dat heel de wereld daarop zit te wachten.
Je beseft hopelijk wel dat mensen in de showbizz zich niet per se hetzelfde gedragen op tv zoals ze zich thuis gedragen? Want anders is je raadsel al opgelost.

Terug
Bovenaan