Vond ik ookDie Gover viel me goed mee gisteren. Vond hem een pak leuker dan Joost Klein destijds.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vond ik ookDie Gover viel me goed mee gisteren. Vond hem een pak leuker dan Joost Klein destijds.
.Zaalshows staan op youtube, daar is hij grappiger. Al steelt Gover wel de show inderdaadZaligen gast die Gover. In tegenstelling tot Van Peel. Allez hij doet niet per se iets verkeerd maar ik begrijp totaal niet hoe die mens ooit van humor zijn beroep heeft kunnen maken?
Tegenvaller idd. Ook helemaal niet zo grappig als ik dacht.Van Peel minder goed als verwacht maar de combo Gover en Yannick Noben, dit kan nog iets worden
Van Peel stelde inderdaad teleur: te nerveus maar ook wel enkele serieuze gaten (sport wisten we maar die vraag over Jeanne D'Arc..).Tegenvaller idd. Ook helemaal niet zo grappig als ik dacht.
Toch goe gelachen met Gover, vind die een pak grappiger dan ik had verwacht. Jennifer ook weer top.
Dat is toch ironisch hoop ik? Ik heb oprecht compassie met haar partner.Jennifer ook weer top.
Je beseft hopelijk wel dat mensen in de showbizz zich niet per se hetzelfde gedragen op tv zoals ze zich thuis gedragen? Want anders is je raadsel al opgelost.Dat is toch ironisch hoop ik? Ik heb oprecht compassie met haar partner.
Hoe je bij zo'n mens dagen / weken / maanden / jaren kan vertoeven is mij oprecht een raadsel.
Maar kom, je hebt gelijk. Ze kan wel héél mooi zingen. Echt prachtig. Dat is gewoon de vrouwelijke Alex Agnew, zo simpel is het. Overdreven fake lachen met aangekondigde moppen en alle aandacht naar zichzelf trekken en vooral dénken dat heel de wereld daarop zit te wachten.