Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moest die jongen zeggen wat ik soms denk …mocht dat niet op den tv komen hoor . (Of toch niet zonder zo een bericht ervoor )De jongen zegt wat het volk denkt.
Dit is de volledige intro samen met de eerste ronde goed samengevat. En als dat dan niet werkt zoals met Dikke, dan valt dat helemaal plat.... aan alles dat ze perse een reactie van hem willen loskrijgen ... vraagje stellen en dan zie je zo al Erik als een kwijlende hond op het antwoord wachten.
...
Uit welke sloot hebben ze die blonde nu weer gehaald? In heb nu in ieder geval wel door dat de kandidaten niet worden geselecteerd op basis van hun bekendheid, maar wel op basis van hun franke teut.

. Het is hier één en al frustratie rondom het programma zelf, niets is goed, alles is slecht. Stop dan gewoon met kijken? Niemand verplicht jullie om die lijdensweg vol te houden he.En waarom is die zo populair op die sociale media? Wat doet die dan anders dan andere frituristen?Het heeft lang geduurd
Ik vond die een verademing tegenover Charlotte en Felix.
Al paar keer in haar frituur geweest na het werk, super toffe madam en idd niet op haar mondje gevallen.
Voor vele idd niet gekend maar toch een 50k volgers op TikTok en 30k op Instagram.
En waarom is die zo populair op die sociale media? Wat doet die dan anders dan andere frituristen?
Wie is de volgende? Marktkramer Eddy die dure handtassen verkoopt en 100K volgers heeft?
Dit is inderdaad wel heel triestig. Een aanfluiting voor de vragenmakers zelfs.Momenteel het dieptepunt ooit van dit programma bereikt?
Ik kijk enkel de finaleweken, en nu af en toe een fragmentje , benieuwd naar Wout wel.Jaren terug gestopt met kijken... en zo te lezen is het gewoon nog veel erger geworden.
Toch een speciaal genre, leden die hier komen verkondigen dat ze (al dan niet kort geleden) zijn gestopt met kijken en hoe slecht het wel niet isJaren terug gestopt met kijken... en zo te lezen is het gewoon nog veel erger geworden.