De Slimste Mens Ter Wereld 2025

Ik denk dat vele hier niet weten hoe DSMTW werkt, misschien moeten jullie er eens naartoe gaan. In het begin en op het einde moet je dus geforceerd lachen en applaudisseren in alle mogelijke vormen:
- een grofgebekte mop
- een mop die pas laat valt
- een verrassende mop
- een flauwe mop
- een gewone mop

Echt hatelijk. En je zou toch denken dat ze na 13 seizoenen alle soorten lachen wel hebben. Als je dus mensen ziet lachen na een mop van Felix, is het 9 kansen op 10 er nadien bij gecut.

Uit welke sloot hebben ze die blonde nu weer gehaald? In heb nu in ieder geval wel door dat de kandidaten niet worden geselecteerd op basis van hun bekendheid, maar wel op basis van hun franke teut.

... aan alles dat ze perse een reactie van hem willen loskrijgen ... vraagje stellen en dan zie je zo al Erik als een kwijlende hond op het antwoord wachten.
...
Dit is de volledige intro samen met de eerste ronde goed samengevat. En als dat dan niet werkt zoals met Dikke, dan valt dat helemaal plat.

De voornaamste reden ook voor mij waarom ik er niet zo meer naar kijk. Veel te geforceerd.

Uit welke sloot hebben ze die blonde nu weer gehaald? In heb nu in ieder geval wel door dat de kandidaten niet worden geselecteerd op basis van hun bekendheid, maar wel op basis van hun franke teut.

Het heeft lang geduurd :lol:

Ik vond die een verademing tegenover Charlotte en Felix.

Al paar keer in haar frituur geweest na het werk, super toffe madam en idd niet op haar mondje gevallen.

Voor vele idd niet gekend maar toch een 50k volgers op TikTok en 30k op Instagram.

Vroeger was dit programma met BV's en nu maakt dit programma de BV's. Toch zot dat dit nog zo'n kijkcijfers haalt.

Zeggen dat iemand met autisme geen vrijgeleide heeft om moppen te maken is een beetje hetzelfde als iemand met La Tourette verwijten dat hij tics heeft. Maar ik ga de autismekaart hier niet meer trekken :oi22:. Het is hier één en al frustratie rondom het programma zelf, niets is goed, alles is slecht. Stop dan gewoon met kijken? Niemand verplicht jullie om die lijdensweg vol te houden he.

Het heeft lang geduurd :laugh:

Ik vond die een verademing tegenover Charlotte en Felix.

Al paar keer in haar frituur geweest na het werk, super toffe madam en idd niet op haar mondje gevallen.

Voor vele idd niet gekend maar toch een 50k volgers op TikTok en 30k op Instagram.
En waarom is die zo populair op die sociale media? Wat doet die dan anders dan andere frituristen?
Wie is de volgende? Marktkramer Eddy die dure handtassen verkoopt en 100K volgers heeft?

En waarom is die zo populair op die sociale media? Wat doet die dan anders dan andere frituristen?
Wie is de volgende? Marktkramer Eddy die dure handtassen verkoopt en 100K volgers heeft?

Die heeft zeer impulsief haar ontslag gegeven op haar werk, een frituur in Berchem overgenomen die zo goed als failliet was en heel dat proces inclusief renovaties dagelijks gefilmd en op sociale media gezet.

0,0 ervaring in horeca laat staan frieten bakken.

De vlotte babbel, sappig Antwerps accent (niet voor iedereen uiteraard), humoristisch maakte van haar snel een internet fenomeen op korte tijd.

Op zondag serveert ze dan ook nog is ijsjes in haar frituur onder de naam Creme Congé, ze verhuurt nog is tiny houses onder logée congé.

Op vrijdag organiseerde ze bijvoorbeeld avonden met de “echte” BV’s die dan konden proeven van ne snack en terwijl deed ze een interview met die BV en maakte ze er ineens ne podcast van. Zeer onnozele gesprekken maar dat macheert op sociale media.

Pfwoe, het niveau van de kandidaten lag echt pijnlijk laag gisteren. Deed pijn aan de ogen.

Het heeft toch een andere schwung nodig. Het kabbelt wat verder de laatste afleveringen.
Misschien toch best dat Felix er eens uitgespeeld wordt, zal dan weer een andere vibe geven.

Maar met het niveau van de kandidaten die er de laatste tijd zijn bijgekomen, zal dat niet snel gebeuren...

Terug
Bovenaan