De Slimste Mens ter Wereld 2024

ik denk over de gehele avond 2 makkelijke sportvragen (de sterkte van Aster) (goed voor 100 seconden) (Noor Vidts , en de rode lantaarn? ) .
Bij Noor is dan het woord zevenkamp dan geen trefwoord (te moeilijk? ), Maar een andere persoon die wel dezelfde sport beoefend wel een trefwoord is.
Zevenkamp was wel een trefwoord denk ik, alleen zie Daphne tienkamp.

Dat is toch overduidelijk een mop van haar...

Ik vraag me af waarom zovelen een probleem hebben met haar.
Ze komt voor sommigen belerend, woke en verheven over, misschien aangesterkt door de overdreven stroom van complimenten richting haar.

't Is duidelijk dat ze bij een bepaalde groep niet in de smaak valt, en bij een andere wel.

Kwestie van smaak dus vermoedelijk.

Ze komt voor sommigen belerend, woke en verheven over, misschien aangesterkt door de overdreven stroom van complimenten richting haar.
De grootste schuldige aan die overdreven complimenten gisteren was dan nog Aster. Zichzelf lekker wegzetten als underdog terwijl hij daar eigenlijk heel die finale weken domineerde, heel Vlaams van hem.

Ja, ze kreeg best veel complimenten. Nu ja, het was gewoon een heel sterke kandidaat.
Van belerend, woke en verheven heb ik eigenlijk ni veel gemerkt. Op bepaalde punten ook vrij terughoudend imo; zoals toen haar polyamorie werd vermeld.

Soit, ik vond ze wel ok, niet storend ook niet echt schitterend. Een sterke quizzer, dat dan weer wel.

Ik vond Daphne ook wel ok, ook nie arrogant en dergelijke. Want zo'n zaken vallen mij snel op en heb ik ook snel ne degout van. Een Danira bv, daar ergerde ik mij wel enorm aan. Haar manier van doen is soms zum kotsen. In een gewoon tv-programma is die nog cv, maar als t zowa competitief wordt, oei oei...

Vroeger vond ik het beter, toen werd het in de zomervakantie uitgezonden en als ik mij goed herinner ook redelijk laat op de avond. Echter was het toen hetzelfde als nu een entertainment programma, geen canvascrack.

Ik bekijk nu niet meer elke aflevering soms wel de recap op play 4 of youtube voor de beste momenten. Dit jaar heeft James Cooke mij vooral verrast als jurylid, was echt grappig.
Ik heb dat nooit in de zomervakantie geweten hoor. Werd (behalve seizoen 2 in het voorjaar) altijd in het najaar uitgezonden.

Achja ik zag haar al heel zuur kijken bij de zin "wat gaat Vlaanderen hier van zeggen" en dat bevestigde voor mij nog eens waarom ik ze niet graag bezig zie. Content met de uitslag dus. Dat Timon ging opgegeten worden was vooraf al duidelijk geen verrassing daar dus
Lol. Dat was nu echt krak hetzelfde als dit:

Dat zag je toch zo dat het om te lachen was.

Ik heb dat nooit in de zomervakantie geweten hoor. Werd (behalve seizoen 2 in het voorjaar) altijd in het najaar uitgezonden.
damn in mijn geheugen was het in de grote vakantie 's avonds.

Dan verander ik mijn stelling, dat ze het vanaf volgend jaar in de grote vakantie moeten doen en als laat avond programma. Ik heb een gevoel dat dat beter gaat werken :)

damn in mijn geheugen was het in de grote vakantie 's avonds.

Dan verander ik mijn stelling, dat ze het vanaf volgend jaar in de grote vakantie moeten doen en als laat avond programma. Ik heb een gevoel dat dat beter gaat werken :)
Ik weet het nog goed. Want op de schoolbanken (laatste middelbaar) hadden we het toen regelmatig over Greet Op de Beeck :laugh:.

Ik weet het nog goed. Want op de schoolbanken (laatste middelbaar) hadden we het toen regelmatig over Greet Op de Beeck :laugh:.
heb het juist nagekeken op wikipedia en het is inderdaad nooit in de zomervakantie geweest (buiten ooit een seizoen dat begon eind augustus)

Ik heb ergens een link gelegd met een periode dat ik speelpleinmonitor was en ik 's avonds daarna keek. En nu ben ik mijne kop natuurlijk aan het breken welk programma het dan wel was.

't Is duidelijk dat ze bij een bepaalde groep niet in de smaak valt, en bij een andere wel.

Kwestie van smaak dus vermoedelijk.
Dat klopt.
Maar ben er zeker van, mocht het een knappe zijn, dan zouden er zich ongetwijfeld veel minder mensen aan ergeren!;)

Ben toch wel content met Aster als winnaar, Daphne is obviously de betere kwisser maar begon me veel te hard te irriteren hoe ze daar zat met haar zelfvoldaan lachje van "ik ben de beste en ik weet het". Ook redelijk hoog aanstelgehalte, dan heb ik toch liever Timon en Aster die een pak bescheidener waren.
Met wat voor bril heb jij naar de finale zitten kijken? :oink:

't gaat over het hele seizoen hé: de eerste pakweg 6-7 afleveringen vond ik haar best ok en wel sympathiek maar je zag die zo gaandeweg veranderen naarmate ze meer en meer won.
maar is dat niet iets wat we bij elke deelnemer hebben als die er lange tijd inzit?

Op een bepaald moment hebben we alles al eens gehoord en is het ook moeilijk voor de deelnemer om vernieuwend te blijven.

Ben toch wel content met Aster als winnaar, Daphne is obviously de betere kwisser maar begon me veel te hard te irriteren hoe ze daar zat met haar zelfvoldaan lachje van "ik ben de beste en ik weet het". Ook redelijk hoog aanstelgehalte, dan heb ik toch liever Timon en Aster die een pak bescheidener waren.
Lees: ik heb moeite met vrouwen die niet zwijgen

Bon, seizoen zit er op.

De azijnpissers mogen terug in hun kot kruipen.

Serieus, who the fuck cares wie er wint of het al dan niet doorgestoken kaart is.

Ik raad aan om niet meer te kijken volgend jaar!

Terug
Bovenaan