De Slimste Mens ter Wereld 2024

Alst geen schoon mokkel is, dan kunnen vrouwen niet veel goeds doen hier op BG 😭
Daphne ligt mij ook niet.
Voelt als een linkse woke persoon aan die zichzelf wat verheven voelt.
Kan versterkt zijn door haar uitspraak dat we allemaal maar wat afkortingen moeten leren over lgbtq+ ... wadist nog allemaal.
Dit dus, effectief. Die woke staat op haar gezicht te lezen en vandaar dat die ook heel erg hautain en zuur overkomt, onvolwassen ook.

Schoon mokkel: ik mag Hanne een schoon madam vinden, maar mocht die met diezelfde 'zever' afkomen en de jury op zijn plaats zetten, dan was het ook meteen "hup sfeer weg".
Uiterlijk speelt daar geen rol in.

De laatste tijd ook weer regelmatig gekeken. Daphne vind ik nu echt gewoon naturel overkomen die af en toe grappig uit de hoek komt en gewoon (heel) goed quizt. Ook geen geforceerd gedoe.

Wat is me dat hier lol, Daphne gewoon een sterke speler in een vrij zwak deelnemersveld(tot nu toe)
Je kan haar toch niet blamen dat de rest zoveel laat liggen dat ze zeer vaak de 50seconden als laatste nog meegrijpt? Dat is alleen maar de schuld van de anderen, why the fuck wordt daar Daphne voor afgeschoten hier op het forum lol.
Die uitspraak over dat lgbtq gedoe was misschien niet het slimste maar voor de rest zie ik daar een sterke speler met af en toe een gevat grapje en eentje dat duidelijk, op haar leeftijd, nog steeds met een wrok gevoel zit dat ze gepest is geweest. Mooi mens en ik hoop dat alle haters eens in de spiegel gaan kijken want amai de uitspraken die hier vallen zijn alles behalve beter als die dat Daphne al gedaan heeft :-D

Dat is gewoon omdat ze er al lang in zit. Dan begint misschien wat op de minpunten te letten. Dat is toch altijd. Prima kandidaat.

Alleen hebben vrouwen toch geluk. Een maatje meer hebben en toch altijd een vent kunnen krijgen. Daar kunt ge als man alleen maar van dromen, de vuil, geile zakken dat we zijn. :oi22:

De andere kandidaten zijn gewoon ronduit zwak. Daphne weet veel, daar niet van. Nele is duidelijk een vakidioot, maar Barbara kwam gewoon over als een idioot. Zo'n actrice die als oude wijze mama wilt overkomen maar het wijze gewoon vergeet.

De aflevering van eergisteren met Alex en Geubels vond ik eigenlijk de beste tot nu toe. Heb toch veel kunnen lachen.

Toch nog een goed iets aan dit seizoen: James Cooke die minder in de jury zit dit seizoen (of is dat maar een gedacht?).

Terug
Bovenaan