NemesisBE
Well-known member
Average Rob wist vorig jaar ook amper iets. Die influencers, sja.Hoe weinig wist die Jonathan?
Cindy Crawford, Harrison Ford & Gorbatsjov...wist hem niks over![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Average Rob wist vorig jaar ook amper iets. Die influencers, sja.Hoe weinig wist die Jonathan?
Cindy Crawford, Harrison Ford & Gorbatsjov...wist hem niks over![]()
Dimitri Verhulst is toch geen Limburger.Emma Bale of heel gestresst of heel onvriendelijk. Spijtig van Raven maar wel benieuwd naar Dimitri Verhulst. Het nassaal limburgs steekt mij tegen ook al is de man zelf niet onsympathiek.
Bedoel AppeltansDimitri Verhulst is toch geen Limburger.
Ik vind hem wel sterker dan verwacht. Zijn manier van praten kan ik nog door kijken, ik vind het wel een aangename mens. Raven had ik op zich ook niet echt een probleem mee, maar de laatste 2 afleveringen waren er toch te veel aan.Bedoel Appeltans
Maar heeft toch niet meer diezelfde vibe als vroeger vind ik. Is nu meer nen, zie mij ne keer doen seg, waar je bij zijn oudere stand up wel die oprechte frustraties had die ik oprecht grappig vond.HHVB in de Lotto Arena zou ik nog wel altijd bestempelen als stand-up.
Vorig jaar gezien (live, niet op streaming of tv) en was echt top!
Maar heeft toch niet meer diezelfde vibe als vroeger vind ik. Is nu meer nen, zie mij ne keer doen seg, waar je bij zijn oudere stand up wel die oprechte frustraties had die ik oprecht grappig vond.
Hij heeft (zonder veel reclame te maken) net een aantal try-outs gedaan die niet hhvb gerelateerd zijn. Er zit echt wel iets aan te komen, de vraag is alleen maar hoe groot en wat hij ermee van plan is: terug heel Vlaanderen afrijden of eerder Dit Terzijde gewijs 1 bak heel vaak vullen?Het is een ander soort comedy
En de eerste HHVB waren inderdaad beter dan de laatste, maar ik heb er geen problemen mee. Dat hij nu maar even echt casht.Om dan binnen enkele jaren (als de hype wat over is) weer een goeie zaak gewone zaalshow te hebben.
ik denk dat we heel verwend zijn geweest van Xander de afgelopen jaren (dat we het gewoon begonnen te vinden), veel dingen die je vrij snel ook gratis kon zien/beluisteren.
- 8 originele zaalshow (+2 best ofs)
- 6 x HHVB - shows
- Twee podcasts
- een talkshow
...
Emma Bale of heel gestresst of heel onvriendelijk.
Even off-topic: maar die laatste nummers op die EP's, sommige in het Nederlands, zijn echt wel goed.Ik ken haar niet goed, maar die kwam me vroeger ook al altijd heel onsympathiek over eigenlijk.
De onderwerpen in HHVB zijn natuurlijk anders dan bij zijn gewone comedy, ook al durft hij ook wel eens serieus uitwijken naar persoonlijke frustraties.Maar heeft toch niet meer diezelfde vibe als vroeger vind ik. Is nu meer nen, zie mij ne keer doen seg, waar je bij zijn oudere stand up wel die oprechte frustraties had die ik oprecht grappig vond.
Op zich geen probleem met een lange show. Maar dan moet je niveau hoog genoeg blijven.De onderwerpen in HHVB zijn natuurlijk anders dan bij zijn gewone comedy, ook al durft hij ook wel eens serieus uitwijken naar persoonlijke frustraties.
En live in een zaal (dus niet op tv of streaming) geeft echt wel een totale andere vibe.
En ook wel de duur van de show kon ik goed appreciëren - hoe halen sommige comedians het in hun hoofd om een avondvullend programma te brengen, om het na 70 minuten terug af te trappen...
Gisteren niet gezien, vandaag wel aant kijken... wa is da voor iets zeg... ff moeten googlen wie da is, tis duidelijk dat de bv's op waren zoals enkele afleveringen geleden gezegd...Die Timon, wat voor een zenuwpees is da
Gewoon een mega populaire YouTuber/tiktokker, volstrekt normaal dat die daar zit. Mijn kinderen kijken alvast met plezier meetis duidelijk dat de bv's op waren
En ja, het niveau ligt niet hoog, maar dat is niet nieuw.
Die heeft meer kijkers dan de gemiddelde BV. Wat uit de hoogte doen noem ik dat.Gisteren niet gezien, vandaag wel aant kijken... wa is da voor iets zeg... ff moeten googlen wie da is, tis duidelijk dat de bv's op waren zoals enkele afleveringen geleden gezegd...