Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Ja ok hier stopt mijn seizoen. Hoe irritant is die Daan
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, idd... Irritantste deelnemer ooit denk ik..Ja ok hier stopt mijn seizoen. Hoe irritant is die Daan
TIjdlijn is ook vrij duidelijk: zat week ervoor tot donderdag in New York en de opname lijkt op een maandag te zijn. Jetlag zal wel een rol spelenEr zal wel stress mee gemoeid geweest zijn, maar wat een dwaze move van Xander om daar te stoppen in het finalespel.
Spijtig
Enorm jammer dat Xander er al uit is.
Het kan aan mijn kennis/interesse liggen (en toeval allicht), maar in de finale kreeg Daan toch wel opvallend veel gemakkelijkere vragen dan Xander...
Ze mogen die hyper-kinetische Nederlanders boven de moerdijk houden... na gisteren haak ik af.Ja, idd... Irritantste deelnemer ooit denk ik..
... maar in de finale kreeg Daan toch wel opvallend veel gemakkelijkere vragen dan Xander...
Ik vrees dat we het beste stukje van de slimste mens van het hele seizoen al gezien hebben hiermee.PAYBACK TIME :![]()
![]()
Xandee genuked / geroosterd door James ....zalig, memorabel stukje televisie.
www.instagram.com
Alez zo ne plezante!Ja ok hier stopt mijn seizoen. Hoe irritant is die Daan
Ik zag vooral een niet hyperactieve Marc Marie Huybreghts die opmerkingen maakte die nooit echt grappig waren.Alez zo ne plezante!
Ik zag vooral een niet hyperactieve Marc Marie Huybreghts die opmerkingen maakte die nooit echt grappig waren.

Of hij rolde met zijn ogen omdat ze voor Daan koos en niet voor hem...Toen die Tess zei dat ze voor Daan ging supporteren, rolde Xander enorm met zijn ogen. Daar zat precies historiek tussen Tess en Xander?