De Slimste Mens ter Wereld 2024

Er zal wel stress mee gemoeid geweest zijn, maar wat een dwaze move van Xander om daar te stoppen in het finalespel.
Spijtig

Jammer van Xander , maar ik denk dat hij het zelf niet zo erg vindt en mss licht express uitgaat zodat hij opt gemak zijn zaalshows kan verder voorbereiden.

Veel reclame moet hij daarvoor toch niet meer maken.

Enorm jammer dat Xander er al uit is.
Het kan aan mijn kennis/interesse liggen (en toeval allicht), maar in de finale kreeg Daan toch wel opvallend veel gemakkelijkere vragen dan Xander...

Kreeg alleszins in de finale alvast minstens 2 hersenloze woordbraakvragen (i.c. instrumenten & keukenapparaten) voorgeschoteld.

Voor het overige getuigde het geheel weer van een (haast ondraaglijk lichte) zaaddodende, inspiratieloze (& nauwelijks verhulde) voorgekauwdheid.

Wie z'n briljante idee zou het zijn geweest om een fotoronde vol spoilers te maken? Dat had niet eens een meerwaarde...

Xander zat precies niet op zijn gemak en was nerveus.

Maar dat ze eens stoppen met gokvragen in die finale aub.

Ik vond er eigenlijk helemaal niets aan. Ik heb precies als ik het hier zo lees de trein gemist.
Het niveau is al jaren zo bedenkelijk maar gisteren was het toch echt wel dramatisch.

PAYBACK TIME : :biglaugh: :biglaugh: :biglaugh: Xandee genuked / geroosterd door James ....zalig, memorabel stukje televisie.
Ik vrees dat we het beste stukje van de slimste mens van het hele seizoen al gezien hebben hiermee.

Xander komt voor mij niet tot zijn recht in zo een tv programma. Maar idd ik heb dubbel gelegen met dit stuk.

Daar is de payback al

Toen die Tess zei dat ze voor Daan ging supporteren, rolde Xander enorm met zijn ogen. Daar zat precies historiek tussen Tess en Xander?

Tess gaf ook een opmerking over haar man dat em is blijven “hangen” als skater.

Is precies toch ook respectloos :unsure:

Ik vond James vooral kleinerend met zijn opmerkingen op nationale televisie (meermaals dan nog), dat is waar Xander in het begin zoveel last mee had, met James zijn hautain gedoe

Toen die Tess zei dat ze voor Daan ging supporteren, rolde Xander enorm met zijn ogen. Daar zat precies historiek tussen Tess en Xander?
Of hij rolde met zijn ogen omdat ze voor Daan koos en niet voor hem...

Als je enkel het optreden van Xander gisteren gezien hebt, zoals veel DSMTW kijkers waarschijnlijk, zou je toch ook niet zeggen dat het een comedian is.

Terug
Bovenaan