De Slimste Mens Ter Wereld 2023

Inderdaad, vind ik ook. Maar dat zijn dan doorgaans de mensen die zelfs kritische commentaar geven op een komische serie ofzo.
Sorry hoor , maar dit is weeral alles “veralgemenen “ …t’is niet omdat ik de slimste mens niet goed en saai vind dat ik daarom niet kan genieten van een show van Gaston en Leo…heb nog eens proberen te kijken naar de herhaling maar heb dan maar naar Airwolf gaan kijken (is ook leuk om naar te kijken . :p )

Mijn mening komt overeen met met wat hier al gezegd is:
  • Joost: sympathieke gozer. Ik vond zijn 'viering' die hij altijd bovenhaalde best hilarisch.
  • Alex: zijn mopjes zijn voor mij nogal laaghangend fruit en in tout-court niet grappig. Maar ik denk dat als hij zenuwachtig is hij gewoon zeer irritant wordt. In WTTAA is dat ook
Voor de rest is het programma hetzelfde als andere jaren. Jennifer is soms wat irritant, maar langs de andere kant apprecieer ik het heel hard dat zij één van de weinigen is die geen voorgeschreven mopjes komt afdreunen. Al die moppen worden btw voor de jury geschreven, ze moeten er in feite niets voor doen.

Dat iemand als Bockie meedoet aan die voorgeprogrammeerde mopjes, dat gaat er bij mij niet in. Als er nu 1 iemand daarvoor zou passen, is hij het toch wel zeker?!

Bart is toch spijtig van die fout in de finale ronde, die had er echt langer mogen inzitten puur qua kennis imo. Nu bon, als je na al die jaren nog meteen stop zegt in plaats van te laten zakken is t natuurlijk eigen schuld :p .

K heb er ooit ook gezeten in het publiek, die eerste ronde alleen duurde toen zeker anderhalf uur geloof ik... .

Ze doen dat ook meestal 's avonds pas omdat dan de gehele bevolking kan komen en je niet enkel bejaarden of scoutsgroepen ofzo hebt in het publiek. Als ze er dan meer dan twee willen opnemen ben je ver na middernacht pas klaar.

Denk dat Agnew stilletjes aan zijnde tijd heeft gehad…vroeger was hem grappig nu is hem gewoon vulgair (maar het rare is dat zijn publiek dat graag hoort blijkbaar en ondanks dat hem zelf aangeeft dat zijn “grap” nut wel ver over the top is staan die al lachend een staande ovatie te geven …)

Denk dat Agnew stilletjes aan zijnde tijd heeft gehad…vroeger was hem grappig nu is hem gewoon vulgair (maar het rare is dat zijn publiek dat graag hoort blijkbaar en ondanks dat hem zelf aangeeft dat zijn “grap” nut wel ver over the top is staan die al lachend een staande ovatie te geven …)
En als hij de staande ovatie niet krijgt eist hij ze op 😬

Terug
Bovenaan