Play4 De Slimste Mens Ter Wereld 2023

Niet aangepast taalgebruik (inclusief koosnaampjes)
Wéér die aandachtshoer? Pffffffffff

Doe dan toch Geubels en Jeroom.
Maar nee, die ket wiens enigste "talent" luid, druk, en homo zijn is.
 
Ik ga straks mijn eerste en enige volledige aflevering van dit seizoen kijken: het finalespel :laugh:

Normaal gezien ben ik een vaste kijker, maar het begin van dit seizoen heb ik gemist. Ik wou het dan achteraf allemaal inhalen, maar uiteindelijk bleef ik dat maar uitstellen dat de achterstand iets te groot werd. Ik heb hier en daar wel wat stukken gezien en op social media bv.

Al moet ik zeggen dat ik precies niet veel gemist heb. Ik was sowieso al niet echt hyped toen ik het deelnemersveld bekeek en als ik dan zie wie er uiteindelijk allemaal de finaleweek hebben gehaald... Veel interessants zit er met alle respect toch niet tussen. Ik was sowieso al geen fan van Alex Agnew en Robin Pront bv.
En dan zit James Cooke in de jury. Zucht. :laugh:

Ge hebt toch een goed seizoen gemist imo. Jacotte, Charlotte, Jeroen,... verademingen qua deelnemers.
Van die Jeroen heb ik talloze filmpjes voorbij zien komen op TikTok en dergelijke. Kon mij persoonlijk niet echt bekoren. :unsure:
 
Op wat sloeg de comment van James Cooke naar Erik over een sportcommentator?
Alle deelnemers waren mee in dit 'grof' kluchtje, maar ik heb precies iets gemist? :)
 
Het feit dat ze uiteindelijk alle 3 aan bod kwamen bewijst je ongelijk…
Huh? Daar gaat het toch niet over.

Mezelf nog eens citeren dan maar voor alle duidelijkheid:
Ik stoor mij al jarenlang aan dergelijke vragen.

Naar jaartallen mag je maar 2x gokken, maar bij vragen als bv.: "Geef de 5 grootste steden ter wereld" mag je er gewoon rustig op los blijven gokken tot je toevallig iets juists zegt. Dat slaat nergens op en vind ik verschrikkelijk irritant.
2 fouten merken/steden/frituursauzen/whatever -> gedaan en hup gedaan met je beurt.

Nu in deze ronde vind ik dat persoonlijk minder storend, maar in het finalespel hoort dat toch niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan