De Rode Duivels | UEFA Nations League 2022-2023 (begin juni)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voorlaatste match voor het WK en we hebben nog altijd geen vaste defensie. We gaan naar Qatar vertrekken met een defensie die maximaal 2 matchen na elkaar samen heeft gespeeld. Lijkt jou het serieus een goed idee om met Debast te starten op het WK? Los van zijn potentieel, dat écht wel nog bevestigd moet worden, is dat toch gewoon idioot? Als je dat niet inziet, dan verdien je het gewoon om weggezet als iemand die niet verder kan kijken dan zijn club.

De Bruyne, heerlijke speler. Maar hopen op een goed WK ... alleen De Bruyne gaat het niet doen tegen Spanje of Duitsland. En 1 van die 2 komen we normaal al tegen na de groepsfase.
Hebben Theate en Faes dan zo veel samen gespeeld ? Nope
Maar van mij mogen de Boyatas en de Denayers erin ze , no problem
Een vaste defensie zoeken we al jaren sinds Kompany en Vermaelen gestopt zijn .

• FC De Bruyne
  • Debast heeft een verrassend goede baltoets, doet het goed, maar wordt ook totaal niet op de proef gesteld door dit Wales.
  • Hazard is echt 'willen maar niet kunnen' (al zie ik hem nog een goaltje meepikken vandaag). Blijft wel nuttig (enorm balvast, goeie passing) maar de dreiging is ver weg (geen versnelling meer)
  • Die vlammen op de truitjes trekken op niks
Misschien dat we bv. een Trossard wel in de basis zien tegen Nederland? Enfin ja, als ik als Bobby zijnde donderdag tegen Wales moet en zondag tegen NL, dan zou ik ook vooral zien dat tegen NL mijn sterkste ploeg begint.
Gaat waarschijnlijk tegen Nederland wat andere namen zetten en als ze dan zouden verliezen kan hij teruggrijpen naar de vertrouwde namen. Standaard Martinez.

Hebben Theate en Faes dan zo veel samen gespeeld ? Nope
Maar van mij mogen de Boyatas en de Denayers erin ze , no problem
Een vaste defensie zoeken we al jaren sinds Kompany en Vermaelen gestopt zijn .
Dat is mijn punt niet.

Als er nog drie matchen zijn voor het WK, en je bent al meer dan een jaar met constant wisselende defensies aan het spelen, dan is het nu het moment om je defensie vast te klikken. Lijkt het jou een goed idee om een 18-jarige met 16 profmatchen in de benen daarin vast te klikken? Of lijkt het je een goed idee om volgende match, dan dus de voorlaatste voor het WK, wéér met een andere defensieve invulling te spelen?

Theate en Faes zijn op dit moment gewoon betere en meer ervaren spelers dan Debast. Voor de voorbereiding op het WK zou imo Theate gewoon de 3 matchen moeten spelen.

Edit: Mertens :lol:

Laatst bewerkt:
Dat is mijn punt niet.

Als er nog drie matchen zijn voor het WK, en je bent al meer dan een jaar met constant wisselende defensies aan het spelen, dan is het nu het moment om je defensie vast te klikken. Lijkt het jou een goed idee om een 18-jarige met 16 profmatchen in de benen daarin vast te klikken? Of lijkt het je een goed idee om volgende match, dan dus de voorlaatste voor het WK, wéér met een andere defensieve invulling te spelen?
Ik ga wel akkoord maar dan had hij dus Dendoncker moeten zetten en die wilt in het middenveld spelen..
Mag gerust de bal en de man wat meer aanvallen… laat zich gewoon opzij zetten
Ja dat kan maar ik weet niet of Alderweireld of Vertonghen dat duel wel gewonnen hadden.

In herhaling vind ik nu niet dat hij er echt veel aan kon doen..
Behalve positiespel en fysiek.

Hij is afgedroogd als een miniem daar gewoon, daar moet ge niet over zeveren.

Verdediger met de beste combinatie van jeugd, talent en half intacte ledematen. Maar Faes, Theate en Bornauw staan allen veel verder op elk vlak. En voorlopig worden WK’s nog niet gewonnen met de hoop dat iemand ooit top is.

Los daarvan is het een goede match om Debast te hebben getest/hebben laten proeven.

Pure waanzin om Mertens te brengen ipv CDK trouwens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan