De Rode Duivels | UEFA Nations League 2022-2023 (begin juni)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Allee
Is aan een goed seizoen bezig maar het blijft nog altijd een 18-jarige speler van de nummer 8 in de Jupiler Pro League. Dan hebben Faes en Theate al een pak meer bewezen.

Heeft trouwens ook al mindere matchen achter de rug, ik herinner me de 1-0 op Cercle nog.
1 match ....

Idd, ge zou gaan denken dat een deel van het maandloon van Martinez vanuit Neerpede komt, begint echt belachelijk te worden zijn paarswitte voorliefde , … als je dan ziet hoe lang cdk heeft moeten wachten op een basisplaats

Wat een onzin zeg.

Zou evenveel commentaar zijn moest een pakweg Sylla belg zijn en in de basis gedropt worden.
Die jongen heeft een handvol matchen op het hoogste niveau gespeeld, zijn een pak spelers die al langer op een hoger niveau meedraaien.

Maarja dat past niet in u kraam van iedereen is tegen anderlecht.

Als je zelf niet door hebt dat alles wat hier de naam Neerpede (of Anderlecht) draagt, meer dan elke andere ploeg, onder het vergroot glas ligt..

En FFS, ik heb niet gezegd dat iedereen tegen Anderlecht is dus leg me die woorden ook niet in de mond.

Idd, ge zou gaan denken dat een deel van het maandloon van Martinez vanuit Neerpede komt, begint echt belachelijk te worden zijn paarswitte voorliefde , … als je dan ziet hoe lang cdk heeft moeten wachten op een basisplaats

Exact wat ik dus aangeef, het maakt niet uit dat Debast geselecteerd wordt of mag spelen op basis van zijn talent. Wel dat hij uit Neerpede komt en het niet eerlijk is dat CDK zo lang heeft moeten wachten. Maar ja, ik ben degene die hier onzin post door dat nog maar te durven insinueren.

Ge zou u beter afvragen waarom Debast nu al speelt en CDK zo lang heeft moeten wachten. Zou het misschien kunnen te maken hebben met de concurrentie op hun plaats?

CdK speelt nu eenmaal op een positie waar we beter voorzien zijn.

Debast vs CDK is een oneerlijke discussie natuurlijk. CDK moest concurreren met De Bruyne en Hazard (destijds een Eden in vorm) op zijn positie, Debast concurreert met een Denayer zonder club en Faes/Theate. Wat mij betreft, zou of Faes of Theate nog altijd hoger in de rangorde moeten staan maar bon. Duidelijk dat de concurrentie van minder hoog niveau is achteraan.

Debast vs CDK is een oneerlijke discussie natuurlijk. CDK moest concurreren met De Bruyne en Hazard (destijds een Eden in vorm) op zijn positie, Debast concurreert met een Denayer zonder club en Faes/Theate. Wat mij betreft, zou of Faes of Theate nog altijd hoger in de rangorde moeten staan maar bon. Duidelijk dat de concurrentie van minder hoog niveau is achteraan.
Ik begrijp niet waarom Theate en Faes zo weinig krediet hebben of kansen krijgen. Dat zijn geen wereldtoppers maar ook geen dutsen

Als je zelf niet door hebt dat alles wat hier de naam Neerpede (of Anderlecht) draagt, meer dan elke andere ploeg, onder het vergroot glas ligt..

En FFS, ik heb niet gezegd dat iedereen tegen Anderlecht is dus leg me die woorden ook niet in de mond.

Exact wat ik dus aangeef, het maakt niet uit dat Debast geselecteerd wordt of mag spelen op basis van zijn talent. Wel dat hij uit Neerpede komt en het niet eerlijk is dat CDK zo lang heeft moeten wachten. Maar ja, ik ben degene die hier onzin post door dat nog maar te durven insinueren.
Nee, het is niet omdat het ene onzin is dat het van u niet ook onzin kan zijn.

Hetgene waar Wilcao op reageert (waar jij dan met u stelling aankomt) is helemaal geen kritiek op neerpede of op Martinez en zijn zogezegde vooringenomenheid over alles wat met Neerpede te maken heeft, wel een genuanceerde opmerking gestaafd met feiten. Om dan af te komen met mimimi boeit alleen als ze voor anderlecht spelen mimimi is dus effectief onzin want op dat moment heeft niemand die stelling ingenomen.

Het enigst wat gezegd is buiten spooky zijn opmerking is dat het opmerkelijk/belachelijk/raar/... is dat Debast nu mag debuteren terwijl er normaal gezien andere spelers hoger in de pikorde zouden moeten staan.
En laat me wel wezen, ik ben ook niet akkoord met spooky zijn opmerking hoor. Zoals aangegeven is de Debast/CDK vergelijking niet te maken.

Ik denk dat iedereen hoopt dat die jongen het goed doet, maar het mag toch gezegd worden dat Martinez enkele bijzondere keuzes weer heeft gemaakt en dan gaat het niet enkel over Debast.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan