De Rode Duivels | UEFA Nations League 2022-2023 (begin juni)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Martinez is toch wel de pedalen kwijt. Nu ik heb er niks op tegen dat Debast start, we moeten namelijk iets van snelheid hebben achteraan.. Ik heb er vooral een probleem mee dat hij De Bruyne altijd op de flank zet terwijl die eigenlijk gewoon de heerser van het middenveld moet zijn.. Trossard verdiend ook gewoon altijd te spelen..

Ik heb de indruk dat Bobby een boontje heeft voor Neerpedeboys (niet peioratief bedoeld) in de zin dat die veel sneller mogen debuteren. Zo heb ik even snel snel alle debutanten onder Martinez opgezocht en stootte op onderstaand artikel van 2 jaar geleden. Natuurlijk als de vijver groter is, kan je meer vissen vangen:

Disclaimer: Sommige debutanten doen pijn aan de ogen

En dan zie je PVDB op Sporza zeggen "De bondscoach heeft zijn sterkst mogelijke team opgesteld." :lol:

Ik zou geopteerd hebben voor Courtois - Castagne, Vertonghen, Alderweireld, Meunier - Witsel, De Bruyne, Onana - Carrasco/Trossard, De Ketelaere, Saelemaekers.

Of gezien hij toch weigert af te wijken van zijn 3-mans defensie: Courtois - Vertonghen, Theate, Alderweireld - Carrasco, Witsel, De Bruyne, Castagne - Trossard, De Ketelaere, Saelemakers

Alle respect voor Debast maar dit lijkt me het ideale moment om spelers die een niveau hoger spelen, zoals een Faes of Theate, kansen te geven met het oog op Qatar.

Batshuayi heeft dit seizoen amper 90 minuten voetbal gespeeld. Hazard zit eveneens meer op de bank dan wat anders. En dan zet je een Trossard in bloedvorm op de bank, ongelofelijk toch. De intensiteit van een De Ketelaere kan je in onze ploeg ook zeer goed gebruiken, daar ontbreekt het ons toch aan.

Kweet niet waarom er gezaagd moet worden op , de jongen die nog geen slechte match heeft gespeeld sinds hij in de basis staat en een certitude bij de RD lol

Kweet niet waarom er gezaagd moet worden op , de jongen die nog geen slechte match heeft gespeeld sinds hij in de basis staat en een certitude bij de RD lol
Is aan een goed seizoen bezig maar het blijft nog altijd een 18-jarige speler van de nummer 8 in de Jupiler Pro League. Dan hebben Faes en Theate al een pak meer bewezen.

Heeft trouwens ook al mindere matchen achter de rug, ik herinner me de 1-0 op Cercle nog.

Het maakt hier enkel uit als die bepaalde speler bij Anderlecht speelt (of heeft gespeeld).
Wat een onzin zeg.

Zou evenveel commentaar zijn moest een pakweg Sylla belg zijn en in de basis gedropt worden.
Die jongen heeft een handvol matchen op het hoogste niveau gespeeld, zijn een pak spelers die al langer op een hoger niveau meedraaien.

Maarja dat past niet in u kraam van iedereen is tegen anderlecht.

edit: als hij die jongen meepakt naar het WK om te spelen (en niet om op de bank te zitten) is het een andere zaak natuurlijk, maar ook dan blijf ik een voorkeur hebben voor een Theate of Faes die in het buitenland op hoger niveau spelen en het daar goed doen.

Trossard die nu niet start tov een Madrileens gestokt raspaard.

Debat die start is nu maar keuze vd armoede, maar bon hopelijk doet hij het goed.

Debast is wel een lichtpunt bij een zwalpend Anderlecht en dat als 18jarige. Toen Kompany op zijn 16de begon bij Anderlecht heeft die toch ook alleen nog maar meegedaan..
Theate en Faes hebben idd al een transfer gedaan. Wil dat zeggen dat ze beter zijn?
Om het op zijn José De Cauwer's te zeggen : wat goed is komt snel.
Ik hoop dat hij het goed doet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan