bap
Well-known member
Oei, dan is hun Wiki nog niet geüpdatet. Dat kan Roberto misschien doen en nadien publiekelijk pluimen in zijn eigen gat steken dat hij daarvoor heeft gezorgd.Ela ela ze staan al op 1 en 3 caps oi22
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oei, dan is hun Wiki nog niet geüpdatet. Dat kan Roberto misschien doen en nadien publiekelijk pluimen in zijn eigen gat steken dat hij daarvoor heeft gezorgd.Ela ela ze staan al op 1 en 3 caps oi22
Bij Debast gewoon niet meer dan logisch. Vooral Verschaeren niet te verantwoorden momenteel.Amuzu in de voorselectie :')
Verschaeren en Debast ook.
Zou Martinez weten dat Kompany geen trainer meer is van Anderlecht?![]()

Uiteraard. Alleen kan je wel nog zeggen dat hij echt wel goed was in de playoffs. Bij Verschaeren is dat zelfs niet het geval.Vandaar de smiley.
En Amuzu is toch ook belachelijk?
Speelt voor zijn doen een goed seizoen maar kom, is toch in de verste verte geen RD materiaal?
Verschaere en Amuzu. Ongelofelijk.Amuzu in de voorselectie :')
Verschaeren en Debast ook.
Zou Martinez weten dat Kompany geen trainer meer is van Anderlecht?![]()

Echt hé! Hij heeft mij de interesse voor de Rode Duivels echt voor een groot deel weggenomen.HOEZO WORDT ZO IEMAND BONDSCOACH VOOR 5 JAAR????
Over die andere andere verdedigers heb ik weinig te zeggen maar Alderweireld is echt wel goed in form. Zowel fysiek als mentaal lijkt hij mij heel goed. Ik weet wel dat het maar de JPL is maar hij komt gewoon nooit in de problemen, zowel in de duels als op het vlak van positionering is dat echt nog een topper. Blijft altijd rustig, stuurt de ploeg en vooral de jonge Pacho (gaat trouwens ook naar het WK) naast hem, stuurt af en toe een strakke lange bal... Dat is onze Mignolet, namelijk iemand die nog te goed is voor onze competitie.Benieuwd naar die verdediging.
Denayer die clubloos is, Vertonghen & Alderweireld zitten gewoon in België, Boyata hier zelfs op de bank. Dan kan je eender wat beginnen meenemen.
Voor ons welIs die Nations League nog niet voorbij?![]()

Heeft toch duidelijk aangegeven dat hij niet gaat meespelen maar wel mee mag trainen. Daar heb ik op zich nu niet echt een probleem mee. In een selectie van 27 zit er toch altijd dood gewicht.Het feit dat je een speler oproept die nog steeds geen nieuwe club heeft gevonden en dat wellicht al lang had gedaan door wat in te leveren / soepeler op te stellen, is een duidelijk teken dat je halsstarrig blijft vasthouden aan de usual suspects en vaste pikorde wat er ook gebeurt en ongeacht het vormpeil van de betrokken spelers. Dieptriest.