De Rode Duivels | UEFA Nations League 2022-2023 (begin juni)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Amuzu in de voorselectie :')
Verschaeren en Debast ook.

Zou Martinez weten dat Kompany geen trainer meer is van Anderlecht? :unsure:
Bij Debast gewoon niet meer dan logisch. Vooral Verschaeren niet te verantwoorden momenteel. ;)

Ik hoop trouwens dat je die zever niet oprecht geloofd, Martinez maakt gewoon soms heel vreemde keuzes, zoals met Cobbaut en Dimata. Maar heeft imo weinig te zien met Anderlecht en Kompany.

Vandaar de smiley.
En Amuzu is toch ook belachelijk?
Speelt voor zijn doen een goed seizoen maar kom, is toch in de verste verte geen RD materiaal?

Vandaar de smiley.
En Amuzu is toch ook belachelijk?
Speelt voor zijn doen een goed seizoen maar kom, is toch in de verste verte geen RD materiaal?
Uiteraard. Alleen kan je wel nog zeggen dat hij echt wel goed was in de playoffs. Bij Verschaeren is dat zelfs niet het geval.

Goed ja, het gaat om een ruime selectie, denk niet dat die 2 er bij zullen zijn.

Benieuwd naar die verdediging.
Denayer die clubloos is, Vertonghen & Alderweireld zitten gewoon in België, Boyata hier zelfs op de bank. Dan kan je eender wat beginnen meenemen. Al zal hij wel gewoon trouw blijven aan zijn semi-vaste kern. Maar Debast verwacht ik er wel bij ipv een Faes of Bornauw (of Denayer) of zo in het verleden.

Theate, Vertonghen, Alderweireld, Boyata, Debast, Dendoncker? Zoiets? Eventueel ook Mechele. 't Zijn andere tijden.

Hij blijft vasthouden aan Witsel op het middenveld, zei hij. Wat jammer is want anders maak je plaats voor nieuwe middenvelders die het goed doen, zoals Mangala, Onana en indien hij niet geblesseerd was: Lavia.

Ik zou bijvoorbeeld eens in een van de matchen durven experimenteren met Debast - Witsel - Theate. Om te zien hoe dat pakt. Vertonghen & Alderweireld kennen we.

Ah nee hé Denayer en Boyata moeten matchritme opdoen zodat ze fit zijn voor het WK. Na het vorige EK moest er gewoon een nieuwe bondscoach en een nieuwe wind gekomen zijn :(

Dus hij gaat vasthouden aan iemand op een positie waar die al maanden niet meer speelt, en voordien ook al maanden liet zien niet meer top te zijn op die positie.

Dus Dendoncker speelt middenveld (voornamelijk) en wordt steevast in de verdediging uitgespeeld. Witsel speelt verdediging en gaat nu in het middenveld gezet worden.

HOEZO WORDT ZO IEMAND BONDSCOACH VOOR 5 JAAR????

HOEZO WORDT ZO IEMAND BONDSCOACH VOOR 5 JAAR????
Echt hé! Hij heeft mij de interesse voor de Rode Duivels echt voor een groot deel weggenomen.

Benieuwd naar die verdediging.
Denayer die clubloos is, Vertonghen & Alderweireld zitten gewoon in België, Boyata hier zelfs op de bank. Dan kan je eender wat beginnen meenemen.
Over die andere andere verdedigers heb ik weinig te zeggen maar Alderweireld is echt wel goed in form. Zowel fysiek als mentaal lijkt hij mij heel goed. Ik weet wel dat het maar de JPL is maar hij komt gewoon nooit in de problemen, zowel in de duels als op het vlak van positionering is dat echt nog een topper. Blijft altijd rustig, stuurt de ploeg en vooral de jonge Pacho (gaat trouwens ook naar het WK) naast hem, stuurt af en toe een strakke lange bal... Dat is onze Mignolet, namelijk iemand die nog te goed is voor onze competitie.

Denayer 😬 Wel goed dat Debast er bij is!
En Mertens, hoeft dat nog? Ach ja, Chadli is er niet bij dus het kon erger.

Het feit dat je een speler oproept die nog steeds geen nieuwe club heeft gevonden en dat wellicht al lang had gedaan door wat in te leveren / soepeler op te stellen, is een duidelijk teken dat je halsstarrig blijft vasthouden aan de usual suspects en vaste pikorde wat er ook gebeurt en ongeacht het vormpeil van de betrokken spelers. Dieptriest.

Courtois - Castagne, Theate, Faes, Meunier - Onana, De Bruyne, Witsel - Trossard, De Ketelaere, Saelemaekers

Laat ons zo maar eens spelen, een min of meer wissel van de wacht. Witsel laat ik er nog even in staan, omdat die in zijn huidige vorm gewoon nog te goed is. Ik zet hem op't middenveld omdat ik daar meer controle wil (Vanaken is te aanvallend, Dendoncker en Tielemans niet in goede vorm).

Het feit dat je een speler oproept die nog steeds geen nieuwe club heeft gevonden en dat wellicht al lang had gedaan door wat in te leveren / soepeler op te stellen, is een duidelijk teken dat je halsstarrig blijft vasthouden aan de usual suspects en vaste pikorde wat er ook gebeurt en ongeacht het vormpeil van de betrokken spelers. Dieptriest.
Heeft toch duidelijk aangegeven dat hij niet gaat meespelen maar wel mee mag trainen. Daar heb ik op zich nu niet echt een probleem mee. In een selectie van 27 zit er toch altijd dood gewicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan