Ik onderschat niemand, ik ben 1 op 1 aan het vervangen tussen 2020 en nu, niet tussen 2016-2018 en nu

Ik weet ook dat Jantje en Toby op retour zijn en dat een fitte Vermaelen en Kompany daar met kop en schouders bovenuit steken, maar die hadden we het op vorige EK (toen alles duidelijk werd dat we moesten wijzigen van zowel systeem als sommige spelers) ook niet meer bij.
Idem Witsel van 2j geleden, die was nog goed maar ook niet meer de beste. Vandaar dat ik gok dat we echt niet zoveel aan kwaliteit moeten inboeten met deze jongens dan met de ploeg die op het EK helemaal niet ver is geraakt. Sterker nog, ik gok dat we met deze ploeg zelfs meer kans hadden gemaakt om Italië te kloppen aangezien de grote pijnpunten toen ook centraal op het middenveld lagen, waar Witsel verzoop tegen de overmacht, en waar de kansen te makkelijk werden weg gegeven achteraan omdat de spelers niet wisten waar ze precies moesten staan.
Het enige waar ik geen antwoord voor heb is idd Fellaini, maar ook die deed toen al niet meer mee.
In vergelijking met de echte topploeg zijn we nu natuurlijk minder. Al zijn de echte wereldtoppers nu, met uitzondering van Hazard, wel beter dan toen.
Vandaar dat de multi-culti mengelmoes van Frankrijk alles en iedereen kapot speelt bij momenten. Met een goed systeem en jongens die op elkaar zijn ingespeeld mag dat hoegenaamd geen probleem zijn.