De Rode Duivels | UEFA Nations League 2022-2023 (begin juni)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen keuze voor de jeugd!

Koen Casteels, Leander Dendoncker, Toby Alderweireld, Jan Vertonghen, Hans Vanaken, Alexis Saelemaekers, Youri Tielemans, Thorgan Hazard, Dennis Praet, Michy Batshuayi, Eden Hazard

We gaan aan een WK beginnen zonder plan B... again :)
En vooral met een plan A waarvan intussen toch zowat iedereen door heeft dat het niet meer werkt en ook niet meer kán werken met de huidige ploeg.

Ik begin eerlijk gezegd echt moeite te hebben om dat te begrijpen. Dat hij blijft vasthouden aan zijn systeem is één ding, maar dat hij nu Mertens in de basis dropt slaat toch helemaal op niets meer. Bewijst voor mij echt dat hij nog steeds denkt dat het 2018 is.

Laatst bewerkt:
Ik heb de indruk dat hij speeltijd geeft aan spelers die aan de vooravond van een mogelijke transfer staan (Mertens, Witsel, …). Nochtans kan je toch ook eens iets of iemand anders proberen. Zelfs binnen zijn systeem kan hij toch een Saelemaekers of een Januzaj laten starten?

Geen keuze voor de jeugd!

Koen Casteels, Leander Dendoncker, Toby Alderweireld, Jan Vertonghen, Hans Vanaken, Alexis Saelemaekers, Youri Tielemans, Thorgan Hazard, Dennis Praet, Michy Batshuayi, Eden Hazard
Staat helemaal anders op voetbalkrant, daar geen Casteels, Praet of Saelemaekers. Maar sowieso ook geen youngsters

Staat helemaal anders op voetbalkrant, daar geen Casteels, Praet of Saelemaekers. Maar sowieso ook geen youngsters
Stond fout op Sporza

Randje buitenspel spelen is een kwaliteit maar Batshuayi bezit die kwaliteit duidelijk niet, meer geluk dan kunde als em per ongeluk toch eens onside staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan