Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ergens hoop ik dat hij geen topscorer wordt van Oranje, dat verdient hij absoluut niet. Zo'n match gisteren, dat kon echt niet. Zo ontzettend dom ook die jongen.Maar ik als Nederlander stoor mij dus ook mateloos aan spelers als een depay.
Voor mijn eigen gevoel is die voor het nemen van een vrije trap/penalty meer bezig met hoe hij op het camerabeeld verschijnt dan met de focus op de trap zelf.
Eigenlijk een schande dat die Van Persie van de troon gaat stoten als topscorer van oranje
Ach, jullie hadden gisteren gewoon verdiend om te winnen. Oranje niet.Alleen gebruikt Louis deze matchen wel om dingen/spelers uit te proberen itt Bobby
Bats zat op dat moment ook al een kwartier ofzo amper nog ik de match, dat moest ie toch zelf ook gezien hebben?Oei, dat heb ik gemist. Nieuws niet gevolgd.
Nu goed, blijft nog altijd een paniekwissel die niks opgeleverd heeft en dat eigenlijk op voorhand te voorspellen viel.
), maar waarom zou je dat niet gewoon ook zo zeggen in de media, daar is toch niets mis mee, hell het zou de kritiek om zijn persoon enkel maar verminderen als hij gewoon eens zou zeggen waarop het staat.
Maar was het nu offside of niet? Had Martinez gelijk.
Zolang je er 1 meer maakt dan de tegenstander is er geen probleemIk lees net dat we de laatste 13 matchen maar 3 keer de nul hebben kunnen houden.
Probleem lijkt me dus duidelijk.
Idd. Als als je de lijn vergelijkt met de achterlijn loopt die wel perfect gelijk. En volgens mij is het met die lijn dat er moet vergeleken worden en niet met de 16 meter.De manier waarop Martinez reageerde was precies alsof hij nog nooit over perspectief gehoord had. Tuurlijk lopen de lijnen niet evenwijdig op dat beeld. De lijnen van het veld en de stroken van het gras liepen ook niet evenwijdig !
Ik hoop overigens wel dat de technologie die ze gebruiken toelaat dat de mensen in het VAR-busje niet zelf die lijn moeten trekken, maar dat de software automatisch een perfect evenwijdige (rekening houdend met perspectief) tekent.
Vind je het erg Joris? Volgens mij zijn we niet provocerend aanwezig en erg kritisch op de Oranje ploeg toch?Dat wordt hier stilaan overgenomen door Nederlanders ofoz?
@Rub1con en @Bart Goor
In ieder geval wel eens wat andere verdedigers uitgeprobeerd gisteren. Maar het systeem is blijkbaar heilig - we hebben geen plan B.
Maar 't gaat hier over de Belgen.Vind je het erg Joris? Volgens mij zijn we niet provocerend aanwezig en erg kritisch op de Oranje ploeg toch?

Nee.Maar was het nu offside of niet? Had Martinez gelijk.

Uiteraard. En ik ben ook zeker bereid om over de Belgen te spreken. Dinsdag zijn jullie weer een paar maanden van me af.Maar 't gaat hier over de Belgen.![]()

Goh ik heb de beelden teruggezien en het had toch de schijn van offside. Ben het wel met je eens dat een coach daar niet teveel de focus op moet leggen. Zelfs als er een cruciale scheidsrechterlijke blunder wordt gemaakt kun je nog steeds proberen uit te leggen waarom je het laatste kwartier toestaat dat Wales zoveel druk en kansen krijgt.Nee.
Zeer klein ventje die Martinez, op alle vlakken.
Begint meer en meer op Comical Ali te lijken.
Kan niet anders of de ergernissen in de kleedkamer gaan stilletjesaan toenemen.
Louis van Gaal is een geschenk voor het Nederlands elftal, de Rode Duivels zijn een geschenk voor Roberto Martinez. Als Van Gaal spreekt, knettert het, klettert het. Martinez kwettert. Van Gaal is een activist, Martinez een politicus. Immer keurig, hij heeft van zalven zijn beroep gemaakt, maar op topniveau vervalt hij telkens weer in kwakzalven.