De Rode Duivels | UEFA Nations League 2022-2023 (begin juni)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij Anderlecht kwam die op met de bal en gaf die regelmatig heel mooie steekballen van diep. Beetje een spelverdeler met loopvermogen. Ik vergelijk ze dan ook niet met elkaar, maar er waren bepaalde kwaliteiten die opvielen en die KDB-achtig zijn.
Martinez volgt u!

Ik was net aan het typen dat ons middenveld weer helemaal zoek is, en net op dat moment worden ze nog maar eens volledig gepasseerd en is't goal. Verrassing.

6-1 tegen polen we zijn goed wat een goede match die 2de helft, komaan deze ploeg heeft niets gehaald een 3de plaats met deze ploeg is echt niet ok.

Maar veel mensen zullen het niet eens zijn met mij wat de duivels gedaan hebben in 86 is toch straffer.

Mooie goal van Wales, knappe actie van Ramsey.

typische paniekwissel op't einde van den Bobby, "we gooien er maar ne spits bij, dan zalt wel lukken". 1 baltoets zeg.
Ik had er zelf eerder CDK ingezet, een beetje lager om wat meer balvastheid, aanvallende impuls en snelheid centraal tussen middenveld en aanval te hebben.
Bon, 't is "maar" Nations League eeej.

Ik was tijdens de rust, vergeten dat ze nog aan het spelen waren. Ik was ondertussen iets nuttiger aan het doen. Ik zie nu pas dat het 1-1 geworden is.

Ik heb zo te zien niets gemist. Amen.

Mooie goal van Wales, knappe actie van Ramsey.

typische paniekwissel op't einde van den Bobby, "we gooien er maar ne spits bij, dan zalt wel lukken". 1 baltoets zeg.
Ik had er zelf eerder CDK ingezet, een beetje lager om wat meer balvastheid, aanvallende impuls en snelheid centraal tussen middenveld en aanval te hebben.
Bon, 't is "maar" Nations League eeej.
CDK zat in de tribune

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan