Général Zantas
Well-known member
Eindelijk, kansen genoeg gekregen als team. Wat Carrasco en Trossard daar de eerste helft gemist hebben...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Martinez volgt u!Bij Anderlecht kwam die op met de bal en gaf die regelmatig heel mooie steekballen van diep. Beetje een spelverdeler met loopvermogen. Ik vergelijk ze dan ook niet met elkaar, maar er waren bepaalde kwaliteiten die opvielen en die KDB-achtig zijn.
Uiteraard was dat "straffer" aangezien we toen met een minder talentvolle generatie zaten dan nu.Maar veel mensen zullen het niet eens zijn met mij wat de duivels gedaan hebben in 86 is toch straffer.
Ik wil echt niet de zeurpiet uit hangen maar dit is toch doodzonde met een van gaal of dergelijke coach hadden we zeker een prijs gepaktUiteraard was dat "straffer" aangezien we toen met een minder talentvolle generatie zaten dan nu.
CDK zat in de tribuneMooie goal van Wales, knappe actie van Ramsey.
typische paniekwissel op't einde van den Bobby, "we gooien er maar ne spits bij, dan zalt wel lukken". 1 baltoets zeg.
Ik had er zelf eerder CDK ingezet, een beetje lager om wat meer balvastheid, aanvallende impuls en snelheid centraal tussen middenveld en aanval te hebben.
Bon, 't is "maar" Nations League eeej.