De Rode Duivels | UEFA Nations League 2022-2023 (begin juni)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is toch echt wel gedaan bij Hazard voorlopig. Acceleratie is helemaal weg. Dat is voor hem een groot probleem want van zijn grote verstand en inzicht moest hij het nooit hebben.

Ik denk niet dat hij daar terug bovenuit kan stijgen.

Heel lekker van Witsel trouwens, knalde even alle frustratie er uit en zo wordt een mooie actie toch nog bekroond.

Man man, wat is het toch zonde dat wij Carrasco als wingback gebruiken. Dat is gewoon onze tweede beste aanvaller. Respect hoe die zich telkens zo smijt.

Zouden beter verliezen opnieuw en tegen Wales ook en dan wordt die pipo Martinez misschien eindelijk eens buiten gegooid.

Maar voorlopig is het minder dramatisch dan tegen Nederland vind ik.

Zouden beter verliezen opnieuw en tegen Wales ook en dan wordt die pipo Martinez misschien eindelijk eens buiten gegooid.

Maar voorlopig is het minder dramatisch dan tegen Nederland vind ik.
ook weer niet overdrijven hé met minder dramatisch. We hebben al een hoop kansen gehad, maar dat is maar normaal tegen zo'n zwakke tegenstander. Polen is gewoon niets waard behalve Lewandowski

Dat ik dit moet zeggen doet me zeer... Maar euh... Eden die heeft totaal niets meer te zoeken in deze ploeg...

De 5 Belgische linksbacks met de hoogste waarde op Transfermarkt:

- Kayembe (27) - Charleroi - 3 miljoen
- Bolingoli (26) - Celtic - 1,5 miljoen
- Ndenbe (22) - Kansas City - 1,5 miljoen
- De Norre (25) - OHL - 1,3 miljoen
- Foulon (23) - Benevento - 1 miljoen

Da's de moeite, amai. Basically nen tactiek verzinnen zonder linksen back.

Then again, Kroatie raakte ook in de finale van het WK 2018 met een verdediger van ocharme Dynamo Moskou.
Kroatië had geen verdediger van D. Moskou. Maar inderdaad een topverdediging hadden die niet. Al hadden Vrsaljko en Lovren bij ons ook in de basis gestaan. En Strinic ook want die was een pak beter dan onze linksbacks.

Soit, ik denk dat we allemaal hoopten dat jongens als Miangue, Siquet, Vanheusden etc onze toekomst in de verdediging gingen worden maar dat slaat voorlopig dik tegen.
Maar waarom geen Kayembe of Theate, je kan als klein landje niet op elke positie een topper hebben. Maar dan is een degelijke linksback uit de Belgische subtop nog altijd beter dan een speler daar te zetten die geen linksback is.

Duitsland speelde gisteren trouwens met ene van Freiburg in de verdediging. Martínez moet vooral niet te verlegen zijn om nieuwe hongerige jongens bij te voegen van kleinere ploegen ipv te kiezen voor de vaste waarden die duidelijk kwaliteit aan het verliezen zijn

Kroatië had geen verdediger van D. Moskou. Maar inderdaad een topverdediging hadden die niet. Al hadden Vrsaljko en Lovren bij ons ook in de basis gestaan. En Strinic ook want die was een pak beter dan onze linksbacks.

Soit, ik denk dat we allemaal hoopten dat jongens als Miangue, Siquet, Vanheusden etc onze toekomst in de verdediging gingen worden maar dat slaat voorlopig dik tegen.
Maar waarom geen Kayembe of Theate, je kan als klein landje niet op elke positie een topper hebben. Maar dan is een degelijke linksback uit de Belgische subtop nog altijd beter dan een speler daar te zetten die geen linksback is.

Duitsland speelde gisteren trouwens met ene van Freiburg in de verdediging. Martínez moet vooral niet te verlegen zijn om nieuwe hongerige jongens bij te voegen van kleinere ploegen ipv te kiezen voor de vaste waarden die duidelijk kwaliteit aan het verliezen zijn

Sorry, Dynamo Kyiv. Icoontje op Transfermarkt verkeerd gelezen.
(al was die op uitleenbasis bij Besiktas)

Nog altijd niet de ploegen waarvan je verwacht dat ze een WK-finalist afleveren.

Akkoord hoor maar die van Freiburg is ook wel niet de eerste de beste. Gaat komend seizoen naar Dortmund en heeft er echt een sterk seizoen op zitten.

ook weer niet overdrijven hé met minder dramatisch. We hebben al een hoop kansen gehad, maar dat is maar normaal tegen zo'n zwakke tegenstander. Polen is gewoon niets waard behalve Lewandowski

Ja tuurlijk maar Nederland is ook maar een matig team hoor (wel beter dan Polen). Ik vind het nog steeds een meelijwekkend niveau maar het is niet volledig kansloos - zelfs de tegenstander indachten - zoals vorige wedstrijd.

Akkoord hoor maar die van Freiburg is ook wel niet de eerste de beste. Gaat komend seizoen naar Dortmund en heeft er echt een sterk seizoen op zitten.
Ah ok wist ik niet

Je kan alleszins als kleiner land wel 1 soort talisman hebben die zo belangrijk is, alleen al in de kleedkamer, dat die er altijd bij is zelfs al is zijn clubsituatie niet goed, zoals Bale bij Wales, of enkele jaren geleden Guerrero bij Peru of Gyan bij Ghana. Maar bij België is het precies de bedoeling om spelers uit vorm speelminuten te geven ipv spelers in vorm te benutten, terwijl je wel met de nationale ploeg wel meteen resultaten moet halen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan