De Rode Duivels | UEFA Nations League 2022-2023 (begin juni)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het lijk utopisch om ooit nog met een 4-mans verdediging te spelen maar dat zou nochtans de beste manier zijn om die jongere verdedigers te brengen... Namelijk met Jantje of Toby ernaast als patron. Die zijn traag maar hebben wel het verstand en het positiespel om die jonge gast te coachen tijdens de match en dan heb je basically een jonge Van Buyten centraal achterin he... Die was ook fenomenaal vanaf dat er een ervaren speler naast hem stond om hem te coachen.
Als je dan naast Witsel ook nog iemand posteert om een mannetje meer te hebben op u middenveld (indien mogelijk met het loopvermogen om aan te sluiten als je in balbezit bent) kan je KDB op zijn 10 laten staan, Lukaku in punt en dan 2 flankspelers, die kunnen overlappen met onze backs.

Het is waarschijnlijk te simpel in mijn hoofd maar het klinkt in elk geval logischer dan die walgelijke 3-5-2 van Roberto die voor geen meter loopt.

Castagne kan perfect op links en dan heb je rechts keuze te over met Meunier, Foket, Samoise, Castro-Montes en Siquet

Wij hebben toch veel minder problemen met onze backs dan met onze centrale verdediging zeker? Waarom dan blijven vasthoudgt en aan die 3 centrale verdedigers?

Het schrijnendste vond ik nog dat Martinez onlangs in een persconferentie aangeeft dat het verschil tussen Toby/Jan & de rest groot is. Dude, je benoemt net zelf de oplossing. Nu nog toepassen in praktijk aub.

De 5 Belgische linksbacks met de hoogste waarde op Transfermarkt:

- Kayembe (27) - Charleroi - 3 miljoen
- Bolingoli (26) - Celtic - 1,5 miljoen
- Ndenbe (22) - Kansas City - 1,5 miljoen
- De Norre (25) - OHL - 1,3 miljoen
- Foulon (23) - Benevento - 1 miljoen

Da's de moeite, amai. Basically nen tactiek verzinnen zonder linksen back.

Then again, Kroatie raakte ook in de finale van het WK 2018 met een verdediger van ocharme Dynamo Moskou.

De 5 Belgische linksbacks met de hoogste waarde op Transfermarkt:

- Kayembe (27) - Charleroi - 3 miljoen
- Bolingoli (26) - Celtic - 1,5 miljoen
- Ndenbe (22) - Kansas City - 1,5 miljoen
- De Norre (25) - OHL - 1,3 miljoen
- Foulon (23) - Benevento - 1 miljoen

Da's de moeite, amai. Basically nen tactiek verzinnen zonder linksen back.

Then again, Kroatie raakte ook in de finale van het WK 2018 met een verdediger van ocharme Dynamo Moskou.
Dat klopt, maar onze weelde voor aan de linker wingback is niet veel beter. Carrasco staat daar normaliter, maar die is daar imo niet voor geschikt.

Dus of wel kies je een 433 met een mindere linksback of wel een 343 met een mindere linker wingback. Gezien onze (beperkte) weelde centraal achteraan is de keuze snel gemaakt imo.

0 de kloten veranderd allé.. nog Ne speler niet op zijn plaats laten spelen :') tis eigenlijk niet ok te lachen..

De oplossing voor de defensieve instabiliteit volgens Martinez is iemand centraal in de verdediging zetten die daar uberhaupt bijna nooit speelt. De laatste keer dat DenDoncker een volledige match als centerverdediger speelde, was in Maart 2021.

Ik heb al geen zin meer om te kijken.

Hazard kapitein is voor mij al genoeg om mijn goesting weg te pakken om van de rest nog maar te zwijgen.

1 ding is zeker, komend WK ga ik niet volgen voor de Belgen. En dat zal zo blijven tot Martinez weg is. Weer een verloren tornooi.

Castagne op links. Speelt daar ook vaak bij Leicester. Waarom het moeilijker maken dan nodig?

Voor de rest weer klassiek Martinez. Falend systeem blijft en we gaan een middenvelder als CV gebruiken ipv spelers die daar wekelijks spelen in Serie A of Ligue 1. :wallbash: Mssn past :rofl: beter bij Martinez zijn idioot gedoe.

Met de huidige selectie speel je toch gewoon met

-----------------Casteels/Mignolet
Foket/Meunier-Theate/Faes-Vertongen-Castagne
--------------------Onana/Dendonker--------
-----------De Bruyne-----Tielemans/Vanaken
Saelemaekers/Januzaj----Michy-----Carrasco/Hazard

Zet De Bruyne op het middenveld zodat spelers genoeg voor zich heeft zodat hij het spel kan verdelen. Houdt je 6 voor de verdediging zodat er daar geen gaten vallen. (Je kan gerust ook De Ketelaere gelijk waar vooraan posteren, het gaat mij vooral om een andere tactiek)

Castagne op links. Speelt daar ook vaak bij Leicester. Waarom het moeilijker maken dan nodig?

Voor de rest weer klassiek Martinez. Falend systeem blijft en we gaan een middenvelder als CV gebruiken ipv spelers die daar wekelijks spelen in Serie A of Ligue 1. :wallbash: Mssn past :rofl: beter bij Martinez zijn idioot gedoe.

Met de huidige selectie speel je toch gewoon met

-----------------Casteels/Mignolet
Foket/Meunier-Theate/Faes-Vertongen-Castagne
--------------------Onana/Dendonker--------
-----------De Bruyne-----Tielemans/Vanaken
Saelemaekers/Januzaj----Michy-----Carrasco/Hazard

Zet De Bruyne op het middenveld zodat spelers genoeg voor zich heeft zodat hij het spel kan verdelen. Houdt je 6 voor de verdediging zodat er daar geen gaten vallen. (Je kan gerust ook De Ketelaere gelijk waar vooraan posteren, het gaat mij vooral om een andere tactiek)
Die Martinez is gewoon een steenezel met maar 1 al meermaals mislukt plan en visie , maar met wat smooth talk blijft de bond en de pers in z'n zak . Hopelijk is De Bruyne in vorm voor vnv .

Hij had gewoon ten laatste nét nà het EK moeten beginnen experimenteren met de verdediging en nieuwe jongens inpassen, en dat heeft hij niet (of amper) gedaan...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan