Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer dat het Belgische perskorps zoals gewoonlijk geen ballen had om daar kritisch mee om te gaan.
Gans uw post slaat werkelijk op geen holSinds kort weten we hoeveel geld die journalisten bij de VRT naar binnen graaien.
Die gaan voorlopig echt niet kritisch zijn op wat dan ook.
Geef ze eens ongelijk
Ik weet niet of ze kritisch genoeg zijn of niet, maar ooit al eens zo'n persconferentie gevolgd?Jammer dat het Belgische perskorps zoals gewoonlijk geen ballen had om daar kritisch mee om te gaan.
)Ik weet niet of ze kritisch genoeg zijn of niet, maar ooit al eens zo'n persconferentie gevolgd?
Die wordt nogal (erg) hard georchestreerd door de persverantwoordelijke en ik denk dat ge een micro onder uw neus geduwd krijgt als ge uw ene (of twee) vragen moogt stellen en dat ge verder uw bakkes moet houden. Zo'n persconferenties zijn altijd prietpraatjes. 't Is na de match of voor een match dat de journalist langs de lijn eens kan proberen wat verder te gaan dan "en, zijn jullie er klaar voor?" of "hoe gaan jullie het verlies van Lukaku opvangen?".
In de berichtgeving over de persconferentie op de sportwebsites wordt nu toch wel redelijk kritisch geschreven, vind ik.
Én het is ook wel zo dat de persverantwoordelijke van de KBVB achter u aankomt als ge te kritisch schrijft. Dat horen ze echt niet graag bij de RBFA ()
Dat ze niet veel kunnen vragen op zo'n persconferentie is OK.Ik weet niet of ze kritisch genoeg zijn of niet, maar ooit al eens zo'n persconferentie gevolgd?
Die wordt nogal (erg) hard georchestreerd door de persverantwoordelijke en ik denk dat ge een micro onder uw neus geduwd krijgt als ge uw ene (of twee) vragen moogt stellen en dat ge verder uw bakkes moet houden. Zo'n persconferenties zijn altijd prietpraatjes. 't Is na de match of voor een match dat de journalist langs de lijn eens kan proberen wat verder te gaan dan "en, zijn jullie er klaar voor?" of "hoe gaan jullie het verlies van Lukaku opvangen?".
In de berichtgeving over de persconferentie op de sportwebsites wordt nu toch wel redelijk kritisch geschreven, vind ik.
Én het is ook wel zo dat de persverantwoordelijke van de KBVB achter u aankomt als ge te kritisch schrijft. Dat horen ze echt niet graag bij de RBFA ()
Gaat die nu weer uitpakken met dezelfde defensie? oO
Vandewalle die vandaag toch duidelijk oproept om eens iets te proberen en niet gewoon verder te doen. Ik vind hem meestal nog wel ok in zijn berichtgeving en analyses.Dat je op zo'n meeting weinig kan, besef ik ook. Je kan als journalist daar niet ongestoord woord-wederwoord doen, en als je het teveel uithangt, wordt je opgestoken vingertje de volgende persconferenties gewoon genegeerd.
Maar achteraf in je columns en artikels kan je wel kritisch wezen. En dat hebben ze tot op heden niet gedaan. Al die uitspraken in mijn vorige post die ik highlight, daar had een kritische journalist gerust iets over kunnen schrijven.
Pas maar op of hij roept Cobbaut nog op!Gaat die nu weer uitpakken met dezelfde defensie? oO
Vandewalle die vandaag toch duidelijk oproept om eens iets te proberen en niet gewoon verder te doen. Ik vind hem meestal nog wel ok in zijn berichtgeving en analyses.
Een aantal spelers heeft ook schuld.Dus hij geeft de spelers de schuld. Terwijl de tactiek eigenlijk op niks trok dus hoe verwacht ge dan dat u spelers die uitvoeren?
..Met Lavia, De Ketelaere, Doku, De Winter, Onana, Vranckx, Matazo, Sambi, Oyen, Vandevoordt, Bakayoko, Saelemaekers, Vanheusden, Noubi, Duranville,... en ik vergeet er nog heel wat is er wel voldoende potentieel om over enkele jaren opnieuw een leuke ploeg bijeen te verzamelen die hier en daar eens stevig kan uitpakken.Ach, het vet is van de soep bij velen. Enige toppers nu zijn nog KDB, Courtois en Lukaku in minder mate. Van een Witsel, Meunier en consoorten is het vet van de soep voor 't topniveau... En er staan niet direct opvolgers klaar..
Oké, ge moet niet de allerbeste ploeg hebben om 't ver te schoppen, maar hoe vaak komt een Griekenland of Denemarken voor? En Portugal had in 2016 écht wel meer kwaliteit dan die toenmalige teams.