De Rode Duivels | UEFA Nations League 2022-2023 (begin juni)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens Sporza is dit de opstelling voor vanavond:

Thibaut Courtois, Toby Alderweireld, Jan Vertonghen, Leander Dendoncker, Timothy Castagne, Kevin De Bruyne, Axel Witsel, Yannick Carrasco, Charles De Ketelaere, Dries Mertens, Hans Vanaken

Dussss, wéér een nieuwe verdediging. En in plaats van een 18-jarige met nauwelijks profwedstrijden in de benen, nu terug een defensieve middenvelder daar zetten. Terwijl je Theate en Faes in je kern zitten hebt. Begrijpen wie begrijpen kan. Maar het kan nog senieler, want Dries Mertens start in de basis :rofl:

Het is gewoon op met Martinez.

Aan de ene kant is het toch begrijpbaar dat Dendoncker erop gezet wordt. We hebben toch met elk al eens een match gespeeld, en ik dacht dat de conclusie toen was dat dendoncker op dat moment een puike prestatie leverde terwijl bij die andere 2 het toch niet je dat was.

Ik laat in het midden of dat die nu nog altijd beter is dan de 2 echte verdedigers... maar ik zie natuurlijk ook niet wat dendoncker laat zien in de trainingen. Voor hetzelfde geldt speelt die de pannen van het dak ivgm Theate en Faes.
 
Hein Vanhaezebrouck begrijpt selecties van Anderlecht-spelers voor Rode Duivels niet: “Ik vind het veel te opvallend”


Knuppel in't hoenderhok 🤪🙈😅😎
 
Hein Vanhaezebrouck begrijpt selecties van Anderlecht-spelers voor Rode Duivels niet: “Ik vind het veel te opvallend”


Knuppel in't hoenderhok 🤪🙈😅😎
Dit zegt HVH in een podcast van AA Gent:
"Als je Verschaeren al oproept drie jaar geleden als hij net komt piepen. Als je Debast nu al oproept na vijf matchen, hij heeft zelfs nog geen enkele keer bij de beloften gespeeld. Dat is toch onvoorstelbaar. Debast is een goede speler en een talent, maar om hem al na vijf matchen op te roepen."

"Anderlecht staat onder ons, hé. Als ze nu aan de leiding stonden, zou ik zeggen: 'oké, wauw'. Dat is wel interessant voor een club, hé. Als Rode Duivel gaat je waarde maal twee of drie. Ik vind het veel te opvallend, de mensen moeten daar toch eens over gaan nadenken. Als Samoise nu geselecteerd wordt, dan gaat zijn waarde zeker maal twee. Het is misschien niet aan mij om dat te zeggen maar ik vind het veel te opvallend. Weeral, want het is niet de eerste keer."
 
Hein Vanhaezebrouck begrijpt selecties van Anderlecht-spelers voor Rode Duivels niet: “Ik vind het veel te opvallend”


Knuppel in't hoenderhok 🤪🙈😅😎
Noemen de Clubsupporters Hein ni de grootsten bleiter ?
 
Sowieso, maar soms heeft hij wel gewoon gelijk, bleiter of niet. Oa dat stuk over de marktwaarde nadat een speler plots Rode Duivel wordt. Da's te opvallend om niet fishy te zijn.
 
Sowieso, maar soms heeft hij wel gewoon gelijk, bleiter of niet. Oa dat stuk over de marktwaarde nadat een speler plots Rode Duivel wordt. Da's te opvallend om niet fishy te zijn.
Over Cobbaut heeft hij zeker een punt. Dimata was ook bizar. En Verschaeren er ook wat te lang bijgenomen. Maar de selecties van Delcroix en Debast, zeker gezien de armoede op die positie, toch onnozel om over te bleiten.

Het was toch door Kompany trouwens, al die selecties, van al die Anderlecht spelers? Die is ondertussen wel buiten gebonjourd.
 
Sowieso, maar soms heeft hij wel gewoon gelijk, bleiter of niet. Oa dat stuk over de marktwaarde nadat een speler plots Rode Duivel wordt. Da's te opvallend om niet fishy te zijn.
Dit begrijp ik niet goed Nemesis. In de ene discussie vond ge het onzin dat Anderlecht de hofleverancier was en nu geef je Hein gelijk dat Anderlecht spelers veel sneller geselecteerd worden.

Ik vind het vooral zeer vergezocht van Hein. Het kan inderdaad zijn dat Anderlecht spelers sneller geselecteerd worden, maar dat daar dan weer meer achter zit, lijkt me vergezocht. In Nederland gaat dezelfde discussie over Ajax, al is die situatie natuurlijk anders, gezien de prestaties. Misschien moet Hein hierna maar bondscoach worden en eens laten zien hoe het zou moeten gaan.
 
Mertens... prutser eerste klas bij de duivels. Altijd in de schaduw van Hazard en proberen hem na te doen, maar 90% van de tijd compleet falen. Bij napoli altijd goed voetballen maar bij de duivels vaak een van de slechtere. Same voor strijkplank Hans.

Wilmots had dezelfde ziekte met het vriendjes politiek gedoe, en dit lijkt bijna wel corrupt gedrag met het oproepen van een hoop Anderlecht trash ipv duidelijk betere spelers. Paar cheques onder tafel zowieso.
 
Mertens... prutser eerste klas bij de duivels. Altijd in de schaduw van Hazard en proberen hem na te doen, maar 90% van de tijd compleet falen. Bij napoli altijd goed voetballen maar bij de duivels vaak een van de slechtere. Same voor strijkplank Hans.

Wilmots had dezelfde ziekte met het vriendjes politiek gedoe, en dit lijkt bijna wel corrupt gedrag met het oproepen van een hoop Anderlecht trash ipv duidelijk betere spelers. Paar cheques onder tafel zowieso.
Mertens zijn statistieken zijn nochtans niet zo heel slecht: 21 doelpunten + 32 assists (op 106 interlands)

Hazard zijn statistieken: 33 doelpunten + 36 assists (op 121 interlands). Bij Hazard zullen er ook wel wat strafschoppen inzitten, denk ik.

Het zijn statistieken natuurlij.

Ik vind dat Mertens zeker zijn verdienste wel heeft gehad bij de Rode Duivels. Nu niet meer natuurlijk, een selectie is al twijfelachtig en een basisplaats al helemaal. We weten ondertussen dat Martinez moeilijk afscheid kan nemen van zijn oudgedienden. Hazard verdient eigenlijk ook geen basisplaats op het komend WK, maar zal die mogelijk wel krijgen (als hij blessurevrij blijft)
 
In de veronderstelling dat Martinez na het WK stopt / buiten ligt: het is voor de nieuwe coach ook geen cadeau he.
Dan is hopelijk voor iedereen duidelijk dat de vette jaren voorbij zijn, want die nieuwe coach moet het stellen met jongere en meer middelmatige spelers. M.a.w. ik verwacht absoluut niet dat we na Martinez een topcoach gaan krijgen.

Voor morgen zou het mij niet verbazen als Mertens zou starten als valse 9 ..

:puke:
 
Sowieso, maar soms heeft hij wel gewoon gelijk, bleiter of niet. Oa dat stuk over de marktwaarde nadat een speler plots Rode Duivel wordt. Da's te opvallend om niet fishy te zijn.
Dat laatste is Mark Peeters-iaans. Alsof spelers systematisch worden geselecteerd om ze in marktwaarde te doen stijgen. Zo’n dingen zullen hier en daar (bij bondscoaches of landen) ooit wel eens voorgevallen zijn maar het zijn wel erg zware beschuldigingen waar je iets meet mag van hebben dan “het is Anderlecht dus ja”.
Anderlecht heeft al jaren niks meer rondlopen op de bond itt andere clubs en Martinez heeft helemaal geen geschiedenis met Kompany, die nu trouwens weg is, of Verbeke of Vandenhaute of zo.
Anderlecht zit de jaren gewoon heel veel talentvolle jeugd te laten spelen en Martinez beloont jonge gasten soms. Geen enkele van die gasten staat in de basis of raakte op een tornooi onder Martinez.

Over pakweg de selecties van Siebe Vanderheyden of Dante Vanzeir hoorde je Hein niet. En nu zit hij een RCV aan te vallen om een flankspeler voor te stellen op de positie waar we fitte spelers hebben van Dortmund en Leicester.

Nee Hein is gewoon nog steeds gefrustreerd omdat hij bij ons mislukte en dat lees je met de regelmaat van de klok in allerlei giftige aanvallen. Als antwoord op zijn aanvallen zou ik zeggen: bij Anderlecht doorbreken en presteren is door de historische druk en verwachtingen moeilijker dan dat bij Gent doen, Hein. Jij of all people zou dat moeten weten, als ervaringsdeskundige.
 
Volgens Sporza is dit de opstelling voor vanavond:

Thibaut Courtois, Toby Alderweireld, Jan Vertonghen, Leander Dendoncker, Timothy Castagne, Kevin De Bruyne, Axel Witsel, Yannick Carrasco, Charles De Ketelaere, Dries Mertens, Hans Vanaken

Dussss, wéér een nieuwe verdediging. En in plaats van een 18-jarige met nauwelijks profwedstrijden in de benen, nu terug een defensieve middenvelder daar zetten. Terwijl je Theate en Faes in je kern zitten hebt. Begrijpen wie begrijpen kan. Maar het kan nog senieler, want Dries Mertens start in de basis :rofl:

Het is gewoon op met Martinez.

Ons middenveld speelt zonder Frenkie de Jong. Waarschijnlijk start Oranje met het middenveld De Roon- Klaassen - Blind dus ik denk eigenlijk dat jullie morgen nog best een aardige kans op een overwinning hebben.
 
Sowieso, maar soms heeft hij wel gewoon gelijk, bleiter of niet. Oa dat stuk over de marktwaarde nadat een speler plots Rode Duivel wordt. Da's te opvallend om niet fishy te zijn.
De grootste grap en beste voorbeeld is Verschaeren. Het water stond toen letterlijk aan de lippen op Neerpede. Verschaeren opgeroepen voor de Duivels en meeste beloftevolle jongeren voor David :laugh:
Voor David e mensen :laugh:
Dus inderdaad, om de marktprijs een duwtje in de rug te geven.
 
"Ik zal morgen in de tribune zitten. Dat is nieuw voor mij, maar ik kan de wedstrijd zoals anders voorbereiden. Enkel in de rust zal ik niet in de kleedkamer aanwezig zijn. Ik mag geen contact hebben met mijn technische staf."
Bobby dekt zich precies al in
 
Over pakweg de selecties van Siebe Vanderheyden of Dante Vanzeir hoorde je Hein niet. En nu zit hij een RCV aan te vallen om een flankspeler voor te stellen op de positie waar we fitte spelers hebben van Dortmund en Leicester.
Memmen dat Hein een scheve vergelijking maakt maar dan wel hetzelfde doen.

Vanzeir en Vanderheyden waren op dat moment spelers van de ploeg die eerste stond in de competitie die al redelijk ver gevorderd was, geen jonge gastjes die pas komen piepen op het hoogste niveau met amper 10 matchen in de benen bij een ploeg uit de buik van de competitie.
 
De grootste grap en beste voorbeeld is Verschaeren. Het water stond toen letterlijk aan de lippen op Neerpede. Verschaeren opgeroepen voor de Duivels en meeste beloftevolle jongeren voor David :laugh:
Voor David e mensen :laugh:
Dus inderdaad, om de marktprijs een duwtje in de rug te geven.

Alsof een Cobbaut en Dimata opeens zo gegeerd waren op de transfermarkt omdat ze opgeroepen werden. De ene werd verkocht aan een Serie B ploeg. En de andere aan een Spaanse tweedeklasser.

Voor Amuzu, met 0 caps of selecties, werd deze zomer wel weer rond de 9 miljoen geboden.

Denk dat sommigen de Neerpede stempel verwarren met selecties en nietszeggende caps die veel minder invloed hebben op de prijs. Het zijn spelers als Lukaku, Tielemans, Saelemaekers die de prijzen van deze spelers boosten ipv Martinez. Ik zou dat zeker niet onderschatten. Want Saelemaekers bv ook voor een toch wel mooi bedrag naar Milan getrokken. Idem met Bornauw naar Keulen.

Echt grote talenten, zoals Debast, Doku, Tielemans, … er vroeg bijhalen vind ik veeeel logischer dan een 24 jarige Van Der Heyde omdat die toevallig goed meedraait is een goed gesmede ploeg.

Verschaeren was ook zo een talent, toch zeker voor zijn blessures. Maar kende een terugval, en werd idd mss een paar keer teveel erbij genomen.

Maar van die complottheorieën waar geen enkel bewijs voor bestaat, vind ik nogal onnozel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan