De Rode Duivels | UEFA Nations League 2022-2023 (begin juni)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry, maar wat is dit. Zo een kern hebben en er zit helemaal geen idee in.

We missen wel iemand als De Jong, heeft de voeten van De Bruyne en is een betere stofzuiger dan Witsel.
 
Des te pijnlijker dat interview met Van Gaal deze week, dat hij Belgie wel coachen, maar de belgische bond er anders over dacht.
Tja, deze generatie is volledig verkwanseld door incompetente trainers en een achterlijke bond.

Je zou hopen dat opnieuw een vernedering tegen, laat ons eerlijk zijn, een tweederangsploeg, de ogen doet openen maar ik heb daar geen enkele hoop meer in. De beste generatie spelers die dit land ooit heeft voortgebracht, en dan krijg je Leekens, Wilmots en Martinez als coach op je bord. Da's de winnende lottocijfers hebben, en dan uw hond er mee naar de krantenwinkel sturen om te gaan innen.
 
Er wordt Nederland letterlijk niks in de weg gelegd. Ze kunnen doen wat ze willen. Geen aanwezig middenveld, verdediging (vooral Boyata) stelt niks voor, en vanvoor doen ze niks met de paar ballen die komen.
 
Hopelijk is het nu 'byebye martinez'.
Om het zeker te maken, mag Depay er nog 6 scoren van mij
 
Ach, niemand gedacht dat dit een pijnlijke avond kon worden? Verdediging is serieus van algemeen niveau gedaald en er is niet direct opvolging.
 
Is de kern van Nederland dan beter? Daar staan er ook maar een stuk of 3 bij ons in de basis, maar daar zit wel een coach met verstand op de bank.

Onze ploeg met een degelijke coach kan nog ettelijke jaren minstens een outsider voor de prijzen blijven. Portugal teert al jaren op 2-3 toppers en heeft er de laatste jaren 2 prijzen mee gewonnen. Dat kunnen wij ook. Maar niet met Martinez, dat is al jaren duidelijk.

En onze defensie is inderdaad niet goed, dat ziet iedereen behalve ... Martinez. Die blijft lekker een systeem spelen waarin onze zwaktes alleen maar beklemtoont worden.
Alleen al de verdediging zou ik los overnemen van Oranje. Klaassen en Dumfries ook. Over de rest kan je nog discussiëren.

Soit. Het WK met Martinez gaat weer 3x niks worden. Thuis 0-4 achterstaan tegen NL. Zeer sterk.

IJdele hoop, maar ik hoop dat die morgen buiten ligt. Als je nog iets van het WK wil maken...
 
Ben maar met een half oog aan het kijken, maar wat een afgang zeg, en dat tegen de Hollanders.

Ze moeten nog wat meer zeggen voor de match dat ze er eigenlijk geen fluit goesting in hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan