De Rode Duivels | UEFA Nations League 2022-2023 (begin juni)

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Bruyne heeft er geen zin in en de rest kan niet brengen wat we gewend zijn. Hopelijk nog 1 keer pieken tegen het WK en dan is het weer huilen met de pet op voor vele jaren.
 
Idd ik denk ook dat het niets meer zal worden. Zeker niet met deze coach. Er is een nieuwe wind nodig lijkt me.
 
Pieken met het wk? lol... Hoe dan? Deze generatie is gewoon game over
Ik ben het daar echt niet mee eens. We hebben een team dat nog altijd de spelers heeft om prijzen te pakken. Maar het gaat niet lukken met dit gameplan en met deze trainer.
 
België gaat met een andere trainer ook helemaal geen prijzen pakken. Je somt net zelf al een deel van de hiaten op dat deze ploeg bevat, dat werk je niet weg door gewoon van systeem te veranderen.

Je hebt twee wereldtoppers, Courtois en De Bruyne. Al de rest is ofwel zwaar over zijn top, uit vorm, chronisch geblesseerd of gewoon middelmaat. En die 2 wereldtoppers maken je geen wereldkampioen.

Martinez is niet het probleem.
Elk speler van waarde staat op een positie die niet de zijne is of in een systeem dat die nooit speelt.

Een systeem dat nooit heeft gewerkt tegen eeb dominante ploeg.

Ik kon gisteren al Boyata zijn geflater voorspellen maar toch staat die daar weer. Maar Bobby staat nu weer als een gehandicapte te kijken hoe de ene kutpass na de andere wordt gelanceerd vanuit onze geisoleerde verdediging. Man man man, kijk die ruimte tussen middenveld en verdediging. Elke center van de tegenstander komt bovendien bij een speler terecht. Het is zo zo slecht, alweer.

Natuurlijk is dat ook de trainer.
 
Ik ben het daar echt niet mee eens. We hebben een team dat nog altijd de spelers heeft om prijzen te pakken. Maar het gaat niet lukken met dit gameplan en met deze trainer.
Buiten Courtois en KDB is daar niets meer top aan imo... De defensie is trouwens zwakker dan zwak...
 
Buiten Courtois en KDB is daar niets meer top aan imo... De defensie is trouwens zwakker dan zwak...
Is de kern van Nederland dan beter? Daar staan er ook maar een stuk of 3 bij ons in de basis, maar daar zit wel een coach met verstand op de bank.

Onze ploeg met een degelijke coach kan nog ettelijke jaren minstens een outsider voor de prijzen blijven. Portugal teert al jaren op 2-3 toppers en heeft er de laatste jaren 2 prijzen mee gewonnen. Dat kunnen wij ook. Maar niet met Martinez, dat is al jaren duidelijk.

En onze defensie is inderdaad niet goed, dat ziet iedereen behalve ... Martinez. Die blijft lekker een systeem spelen waarin onze zwaktes alleen maar beklemtoont worden.
 
Is de kern van Nederland dan beter? Daar staan er ook maar een stuk of 3 bij ons in de basis, maar daar zit wel een coach met verstand op de bank.

Onze ploeg met een degelijke coach kan nog ettelijke jaren minstens een outsider voor de prijzen blijven. Portugal teert al jaren op 2-3 toppers en heeft er de laatste jaren 2 prijzen mee gewonnen. Dat kunnen wij ook. Maar niet met Martinez, dat is al jaren duidelijk.
Heeft er iemand gezegd dat Nederland prijzen gaat pakken?
 
Is de kern van Nederland dan beter? Daar staan er ook maar een stuk of 3 bij ons in de basis, maar daar zit wel een coach met verstand op de bank.

Onze ploeg met een degelijke coach kan nog ettelijke jaren minstens een outsider voor de prijzen blijven. Portugal teert al jaren op 2-3 toppers en heeft er de laatste jaren 2 prijzen mee gewonnen. Dat kunnen wij ook. Maar niet met Martinez, dat is al jaren duidelijk.

En onze defensie is inderdaad niet goed, dat ziet iedereen behalve ... Martinez. Die blijft lekker een systeem spelen waarin onze zwaktes alleen maar beklemtoont worden.
Des te pijnlijker dat interview met Van Gaal deze week, dat hij Belgie wel coachen, maar de belgische bond er anders over dacht.
 
Heeft toch niets met mekkeren te maken kerel? jij zegt hier letterlijk dat we met dit team nog prijzen kunnen pakken... dat is toch complete onzin... vervolgens vraag je of Nederland een beter team heeft... dat doet er in deze discussie toch helemaal niet toe? ik zeg gewoon dat het duidelijk is, nations league of niet, dat het game over is voor deze generatie... De 2-3 topspelers die we nog hebben gaan het echt niet goedmaken voor de rest hoor...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan