Sir.Killalot Well-known member Crowdfunder FE 28 maart 2023 #1.041 Musiala is geblesseerd. Dju, het gaat nog spannend worden
Hans Moleman Well-known member 28 maart 2023 #1.043 Onnozel dat zoiets nen penalty is. Puur geluk voor Duitsland.
J JorisBlack Well-known member 28 maart 2023 #1.047 veel chance voor de Duitsers, nu al erg jammer dat we die derde nog niet gemaakt hadden (lukebakio, kopbal op lat Lukaku)
veel chance voor de Duitsers, nu al erg jammer dat we die derde nog niet gemaakt hadden (lukebakio, kopbal op lat Lukaku)
P Pinkman Well-known member 28 maart 2023 #1.048 Ongelukkige tegengoal volgens Gilles. Ja man, als Lukaku zijn hand er niet tussen zat was het zo al 1-2 geweest.
Ongelukkige tegengoal volgens Gilles. Ja man, als Lukaku zijn hand er niet tussen zat was het zo al 1-2 geweest.
J JelleCa Well-known member 28 maart 2023 #1.050 JorisBlack zei: Even vasthouden tot aan de rust nu. Klik om te vergroten... Iemand moest het toch weer kunnen jinxen...
JorisBlack zei: Even vasthouden tot aan de rust nu. Klik om te vergroten... Iemand moest het toch weer kunnen jinxen...
Sir.Killalot Well-known member Crowdfunder FE 28 maart 2023 #1.051 Het even te veel laten belopen, die nonchalance zit er toch nog goed in. En dan loop je natuurlijk wel weer tegen de lamp. Nu, niet slecht, benieuwd naar de reactie.
Het even te veel laten belopen, die nonchalance zit er toch nog goed in. En dan loop je natuurlijk wel weer tegen de lamp. Nu, niet slecht, benieuwd naar de reactie.
Wilcao Well-known member Crowdfunder FE 28 maart 2023 #1.052 Hans Moleman zei: Onnozel dat zoiets nen penalty is. Puur geluk voor Duitsland. Klik om te vergroten... Ik vind dat gewoon een terechte penalty. Die bal ging gewoon erin anders.
Hans Moleman zei: Onnozel dat zoiets nen penalty is. Puur geluk voor Duitsland. Klik om te vergroten... Ik vind dat gewoon een terechte penalty. Die bal ging gewoon erin anders.
P pablohoney Well-known member 28 maart 2023 #1.053 Hans Moleman zei: Onnozel dat zoiets nen penalty is. Puur geluk voor Duitsland. Klik om te vergroten... Snap het hier wel nog omdat het anders bijna zeker goal was. Ook al was het in de sprong en van zeer dicht
Hans Moleman zei: Onnozel dat zoiets nen penalty is. Puur geluk voor Duitsland. Klik om te vergroten... Snap het hier wel nog omdat het anders bijna zeker goal was. Ook al was het in de sprong en van zeer dicht
Misterblort Well-known member 28 maart 2023 #1.054 Hans Moleman zei: Onnozel dat zoiets nen penalty is. Puur geluk voor Duitsland. Klik om te vergroten... Tjah anders ist binnen.. ge kunt moeilijk anders
Hans Moleman zei: Onnozel dat zoiets nen penalty is. Puur geluk voor Duitsland. Klik om te vergroten... Tjah anders ist binnen.. ge kunt moeilijk anders
Z ZoidBerg Active member Crowdfunder FE 28 maart 2023 #1.055 Wilcao zei: Ik vind dat gewoon een terechte penalty. Die bal ging gewoon erin anders. Klik om te vergroten... Penalty zeker. Geel? No way.
Wilcao zei: Ik vind dat gewoon een terechte penalty. Die bal ging gewoon erin anders. Klik om te vergroten... Penalty zeker. Geel? No way.
phate_13 Well-known member 28 maart 2023 #1.056 ZoidBerg zei: Penalty zeker. Geel? No way. Klik om te vergroten... Volgens sporza wel geel voor lukaku
ZoidBerg zei: Penalty zeker. Geel? No way. Klik om te vergroten... Volgens sporza wel geel voor lukaku
Z ZoidBerg Active member Crowdfunder FE 28 maart 2023 #1.057 phate_13 zei: Volgens sporza wel geel voor lukaku Klik om te vergroten... Jaja, maar ik bedoel: penalty = terecht; geel = onterecht
phate_13 zei: Volgens sporza wel geel voor lukaku Klik om te vergroten... Jaja, maar ik bedoel: penalty = terecht; geel = onterecht
J JorisBlack Well-known member 28 maart 2023 #1.058 Wilcao zei: Ik vind dat gewoon een terechte penalty. Die bal ging gewoon erin anders. Klik om te vergroten... Dat zijn ook gewoon de regels zeker?
Wilcao zei: Ik vind dat gewoon een terechte penalty. Die bal ging gewoon erin anders. Klik om te vergroten... Dat zijn ook gewoon de regels zeker?
Hans Moleman Well-known member 28 maart 2023 #1.059 Wilcao zei: Ik vind dat gewoon een terechte penalty. Die bal ging gewoon erin anders. Klik om te vergroten... Tgoh, kon Casteels daar niet nog iets doen?
Wilcao zei: Ik vind dat gewoon een terechte penalty. Die bal ging gewoon erin anders. Klik om te vergroten... Tgoh, kon Casteels daar niet nog iets doen?
phate_13 Well-known member 28 maart 2023 #1.060 ZoidBerg zei: Jaja, maar ik bedoel: penalty = terecht; geel = onterecht Klik om te vergroten... Akkoord, maar op den tv geen woord over gerept verder. Was om de twijfel de wereld uit te helpen.
ZoidBerg zei: Jaja, maar ik bedoel: penalty = terecht; geel = onterecht Klik om te vergroten... Akkoord, maar op den tv geen woord over gerept verder. Was om de twijfel de wereld uit te helpen.