De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kon vrijdag niet kijken, dus dit is de eerste match voor mij post-Martinez.

What. The. Fuck.
Het is van het WK in 2018 geleden dat ik België zo goed heb zien voetballen. Wat een heerlijk half uur :love:
Ik ging net zowat hetzelfde zeggen. Genieten gewoon, 0 4 kon gemakkelijk

Ik vraag mij wel af of die hoge druk effectief +/-90 minuten vol te houden is, match na match na match... dat lijkt mij toch wel enorm veel energie te moeten vreten...

Eén van de belangrijkste veranderingen volgens mij is toch dat Hazard is gestopt.

Je ziet dat KDB zich nu echt de patron op het middenveld/aanval voelt en het spel verdeelt. Vroeger probeerde Hazard dat toch vooral en vond ik KDB vaak nogal onwennig en zelfs lusteloos spelen, alsof hij zijn Draai niet altijd vond.

Ik vraag mij wel af of die hoge druk effectief +/-90 minuten vol te houden is, match na match na match... dat lijkt mij toch wel enorm veel energie te moeten vreten...
Ik denk dat geen enkele club dit 90min kan volhouden, match na match. Maar als je weet dat je het kan en slim toeslaat dan kan je zo 'n match gelijk vandaag in 15min dooddoen en daarna op reserve.

Waarom spelen de Bayern spelers eigenlijk niet mee ? Door dat gedoe met Nagelsmann ? Ik had graag Musiala nog eens zien spelen.

Hoe hard 20 minuten duidelijk kunnen maken dat er (minstens) 2 jaar geleden al een trainerswissel nodig was.

Duitsland is ook wel het beste topland voor ons om tegen te voetballen, dat was ook onder Martinez het enige topland waar ik ons nog goeie kansen tegen gaf. Leuke ploeg, mooi voetbal, maar defensief de laatste jaren naiëf en zeer gevoelig voor counters. Maar de manier waarop we hier al gespeeld hebben ... dat is al jaren geleden dat we dat nog gezien hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan