De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van wat ik lees over de trainingen, selectie, ... heb ik voorlopig toch best een positief gevoel bij Tedesco. Zeer benieuwd hoe we vrijdag voor de dag gaan komen.

Van wat ik lees over de trainingen, selectie, ... heb ik voorlopig toch best een positief gevoel bij Tedesco. Zeer benieuwd hoe we vrijdag voor de dag gaan komen.
Ik ben ook wel benieuwd naar hoe en met wie Tedesco wil spelen. Nadat het laatste jaar (of 2) er de klad wat inzat onder Martinez kijk ik toch echt wel uit naar de komende matchen van de Rode Duivels.

We moeten nu ook niet direct wonderen verwachten, hopelijk gewoon een eerste blik op waar ie naar toe wil, met een duidelijk visie. Én als die visie niet lukt, dat ie er hopelijk niet halsstarrig aan vast blijft houden.

Als we al starten met een duidelijk systeem en een Trossard, Onana, Faes in de basis ben ik al content. Lavia en Openda voldoende minuten geven. Als we dan nog op achterstand komen en er is een plan B hebben we helemaal een stap vooruit gezet :fingerguns:

Als we al starten met een duidelijk systeem en een Trossard, Onana, Faes in de basis ben ik al content. Lavia en Openda voldoende minuten geven. Als we dan nog op achterstand komen en er is een plan B hebben we helemaal een stap vooruit gezet :fingerguns:
Vooral dat plan B eigenlijk...
Dat zijn plan A niet klopt wil ik perfect begrijpen in zijn eerste match. Maar als hij dat snel genoeg in ziet en bijstuurt (al was het richting een volgende match he) ga ik echt content zijn.

Ik ben benieuwd!

Dit alles heeft geen gevolgen voor nieuwe bondscoach Domenico Tedesco en zijn omkadering. Er is wel de bedenking: dit kan ook gevolgen hebben voor mensen die Bossaert op verschillende posten had neergezet, zoals marketingdirecteur Manu Leroy en legal officer Peggy Leys.
Zegt het Nieuwsblad. Het was Leys die de juridische constructie verdedigde, wellicht omdat zij deze zelf had opgesteld.

Zegt het Nieuwsblad. Het was Leys die de juridische constructie verdedigde, wellicht omdat zij deze zelf had opgesteld.
Ben je zeker dat Leys door hem was aangeduid ?

Aangezien die al in 2017 in dienst was genomen als legal officer, https://www.demorgen.be/nieuws/belg...t-pegie-leys-aan-als-legal-director~b097c618/ en Bossaiert zelf pas in 2018 als CEO was aangesteld (Bossaert was in dienst als CEO sinds 2018) uit de door u geposte link naar het sporza artikel.

Ik verwacht ne 433 met een middenveld dat bestaat uit Onana, Lavia en KDB. Trossard en Carrasco op de flanken en Lukaku in de spits.
De verdediging.. Da weet ik niet :)

Wordt gewoon terug met 3 vanachter en Castagne en Carrasco als enige flanken :biglaugh:
ik denk het niet want uit de interviews met Trossard en Lavia is duidelijk dat we hoog druk gaan zetten en zo snel mogelijk naar voor gaan spelen.

Hoog druk zetten met 3 vanachter is niet ideaal.. Dan wordt ge elke keer met nen diepen bal in de hoeken in u rug gepakt.

ik denk het niet want uit de interviews met Trossard en Lavia is duidelijk dat we hoog druk gaan zetten en zo snel mogelijk naar voor gaan spelen.

Hoog druk zetten met 3 vanachter is niet ideaal.. Dan wordt ge elke keer met nen diepen bal in de hoeken in u rug gepakt.
hangt compleet af van de tactiek natuurlijk. De buitenste CB's kunnen dit ook opvangene

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan