Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
genkies gaan boos zijn, denk ik
edit: terecht hoor, daar niet van
Snap ik ook niet.Goed dat Witsel niet opgeroepen wordt.
Bizar dat hij anciens thuislaat omdat ze niet fit zijn, maar wel Doku oproept die... geblesseerd is. Roep dan toch Tresor op he.
Geen Witsel
Heynen kan de Rode Duivels beter uit zijn hoofd zetten, lijkt me. De spelers die wél zijn opgeroepen op zijn positie zijn niet min natuurlijk.
Praet terug erbij. Ook verrassend. Speelt die terug meer?
Nu uitkijken naar de veldbezetting...
![]()
Dennis Praet - Wedstrijdstatistieken (gedetailleerd)
Dit zijn de uitgebreide wedstrijdstatistieken van Dennis Praet van de club Royal Antwerpen FC. Deze pagina toont een statistiek over de prestaties van de speler.www.transfermarkt.be
Niet echt. Raar dat die de voorkeur krijgt op Heynen.
Spelen die op dezelfde positie?![]()
Dennis Praet - Wedstrijdstatistieken (gedetailleerd)
Dit zijn de uitgebreide wedstrijdstatistieken van Dennis Praet van de club Royal Antwerpen FC. Deze pagina toont een statistiek over de prestaties van de speler.www.transfermarkt.be
Niet echt. Raar dat die de voorkeur krijgt op Heynen.
Spelen die op dezelfde positie?
Praet speelt toch hoger?
Januzaj, Bats en Mertens er niet bij. Tedesco weet de Super Lig naar waarde te schatten.Tedesco vertelt dat Michy Batshuayi ook zonder zijn blessure geen deel zou hebben uitgemaakt van de Rode Duivels. "Ik heb hem woensdag daar al over gebeld.
Ik zeg niet dat Heynen er niet bij had moeten zijn ofzo, maar ik hoop dat de bondscoach een beter argument heeft dan "ik heb even de statistieken bekeken".Heynen speelt wel best aanvallend. De man van de infiltraties in de 16.
Ondertussen wat meer statistieken en dergelijke bekeken en Heynen had er inderdaad moeten bij zijn ipv Mangala of zeker Praet.
Praet is op een aanvallend gerichte centrale positie iemand met 800 minuten bij een ploeg in de PL die niet veel klaarspeelt dit seizoen en heeft daar één goal en 0 assists afgeleverd. Dit in tegenstelling tot de 2 jaar jongere Heynen die bij de competitieleider speelt en daar 9 goals en 6 assists heeft.Ik zeg niet dat Heynen er niet bij had moeten zijn ofzo, maar ik hoop dat de bondscoach een beter argument heeft dan "ik heb even de statistieken bekeken".

ik volg je zeker, maar ik denk dat Teddy ook zekerheid en ervaring wou hebben. Hij zit met een beperktere selectie en je speelt direct de twee belangrijkste matchen van de hele campagne.Praet is op een aanvallend gerichte centrale positie iemand met 800 minuten bij een ploeg in de PL die niet veel klaarspeelt dit seizoen en heeft daar één goal en 0 assists afgeleverd. Dit in tegenstelling tot de 2 jaar jongere Heynen die bij de competitieleider speelt en daar 9 goals en 6 assists heeft.
Dat lijken me wel dingen om naar te kijken wanneer je het hebt over je bankzitters.
Nee nee, ik neem mijn woorden toch wel echt terug. Tresor er niet bij snap ik, maar Heynen niet tvv Praet. Nope.
Oh en nog iets. Ik rekende er ook niet op dat Vandevoordt erbij zat. Echt niet. Dus dit zeg ik zeker niet daarom. En de keuze van Sels kan ik ook zeker plaatsen. Maar wtf een Kaminski daarbij doet, snap ik toch wel echt niks van![]()
Ik zou vooral blij zijn dat nu geen Genkies zijn opgeroepen. Laat die maar gewoon op de club tijdens de interlandbreaks, kunnen ze rusten/bekomen voor de zware periode die nog komt.