De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op RA had je De Roover, Swerts, Ciman en De Coco. Later ook Gillet
Die namen zeggen toch al genoeg hé?

Ik herinner mij wel één topwedstrijd van Swerts (3-3 tegen Turkije?), maar dat heeft die daarna nooit kunnen herhalen.
In De Roover had ik wel goede hoop toen (had een goede trap), maar veel last van blessures denk ik?

Ciman en De Cock, ... dat was het toch niet hé.
Gillet heeft nog wel wat caps verzameld.

Laatst bewerkt:
Die namen zeggen toch al genoeg hé?

Ik herinner mij wel één topwedstrijd van Swerts (3-3 tegen Turkije?), maar dat heeft die daarna nooit kunnen herhalen.
In De Roover had ik wel goed hoop toen (had een goede trap), maar veel last van blessures denk ik?

Ciman en De Cock, ... dat was het toch niet hé.
Gillet heeft nog wel wat caps verzameld.
Nee nee klopt, armoede troef. Dieptepunt was toen Bosnië-Herzegovina ons zwarte beest was met Barbarez, Ibisevic en een jonge Dzeko?

Zidane zou Brazilië, de VS en Portugal hebben afgeslagen, oa omwille van taal en persoonlijke situatie.

Hij had idd naar verluid gehoopt op Frankrijk, maar die kans is weg. Mss dat hij het kleine broertje, samen met Henry, wel ziet zitten.

Ik ben fan van Zidane de voetballer, één van mijn favorieten aller tijden, en als clubcoach heeft hij natuurlijk heel wat prijzen gewonnen, maar het voetbal was niet bepaald om wild van te worden.

Langs de andere kant, de RD's probeerden steeds zelf het spel te maken met mooi voetbal, tegen kleinere landen lukt dat vaak goed, tegen grote landen lopen we daarmee vaak tegen een muur en een droge counter aan.

Een coach die meer vanuit (defensieve) organisatie en sterkte speelt zou mss niet slecht zijn.

Zou puur door de naam Zidane er wel mee kunnen leven, maar heb toch twijfels.

Bij Zidane heb ik het gevoel dat de gewonnen prijzen de rest een beetje verbloemen. Maar ik verwacht niet dat het een serieuze optie is voor de RD.

Ik vind het al bij al wel heel stil rondom de RD. In maart zijn de eerste matchen alweer en we hebben nog eerst een TD nodig en dan nog een trainer. Er mag wel eens nieuws naar buiten komen.

Bij Zidane heb ik het gevoel dat de gewonnen prijzen de rest een beetje verbloemen. Maar ik verwacht niet dat het een serieuze optie is voor de RD.

Ik vind het al bij al wel heel stil rondom de RD. In maart zijn de eerste matchen alweer en we hebben nog eerst een TD nodig en dan nog een trainer. Er mag wel eens nieuws naar buiten komen.
De taskforce bestaat uit clubbestuurders die tot 31 januari bezig zijn met de wintermercato. Ik verwacht pas in februari een teken van leven. Jammer

Zidane gaat nooit aan de slag bij een mindere ploeg en wij hebben geen slechte ploeg, maar ook geen garantie op succes.

Wij kunnen hem ook niet betalen. Als je een loon van Real Madrid gewoon bent... en ook bij de Franse ploeg had hij ongetwijfeld een hoog jaarloon gehad.

Waarom zou hij inbinden voor een ploeg die voor een stuk over zijn hoogtepunt heen is?

Ik zie het niet gebeuren...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan